LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
2013-01-28,20:45,
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport?
Cogo Skrev:Sure, att testa olika tekniker för att det är skoj ibland men läs titeln i tråden. Det indikerar ju på att det är en taktik personen lagt upp för varje tjej han raggar på. Det blir ju jobbigt i längden att alltid sitta och fundera på hur han ska agera när en tjej agerar på ett visst sätt.

Nope, det indikerar ingenting mer än att han vill lära sig den här tekniken. Det är du som tolkar rätt jäkla fritt. Som jag sa tidigare, tekniker/manipulation är inget man ska bygga sitt game på men vill man testa en teknik behöver man faktiskt tips för att lära sig tekniken.

Sen känns det som du inte har fattat vad det här är för typ av forum. Detta är ett utbrytarforum från c-r.se/forum för att folk tyckte att CR var för politiskt korrekt. Jämför man med vanlig svennebananstandard är CR inte pk alls.
Så du är varmt välkommen att titta runt på forumet och bara njuta en en massa skit du inte kommer hålla med om (personligen följer jag inte invandringstrådarna just för jag tycker att det mesta som skrivs där är skit. Men de som skapade forumet gjorde det för att kunna disskutera sina åsikter där så finns ingen poäng att hoppa in och gnälla Smile ).

Är en rätt stor Live and let live attidtyd här, på gott och ont. "Manipullationstekniker" kommer dyka upp i fler trådar.
Tror CR skulle passa dig bättre. Det är ett bra forum med tydligare regler. Ifall du nu har svårt att filtrera det du vill bry dig om.

Svara inte på det här nu. Är också nyfiken på denna teknik med så kan vi hålla oss till ämnet.
[SIZE="4"]SSSC - Represent~[/SIZE]

Meddelanden
Hur länge boostar ni tjejen innan ni bryter rapport? - av Colonel Love - 2013-01-28,20:45

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Bygga rapport vinividivici 14 9,910 2016-07-30,17:11
Senaste inlägg:: StayHungry

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}