LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
GHB istället för alkohol
|
2013-02-08,13:22,
|
|||
|
|||
GHB istället för alkohol
Jayson1 Skrev:Kollade faktiskt inte men tycker ändå den saknar siffror. Jag håller med om att den möjligtvis har brister, men det är en väl ansedd undersökning, och även forskarna är väl ansedda. Nya droger är vettigt att vara försiktigt med ja. Bara för att det är lagligt eller nytt gör det inte mindre farligt, snarare tvärtom. Evilvalle Skrev:Den enda erfarenheten jag har om GHB är när tjejpolarens lillesyrra (som då var 17) fick det av en snubbe på en fest, och dog samma natt. Verkar vara ren skit IMO men I dunno, kanske om man "tar det varsamt". Personligen håller jag mig ifrån det. Yeah, jag såg det på C-R. Det suger och jag beklagar. Carl Skrev:Eftersom man dricker "kork" så är det svårt att dosera. Gör man fel på millilitern kan allt gå snett. GHB i ren form är ett pulver. Jag kommer troligtvis använda det i pulverform och noga uppvägt INNAN jag är påverkad. Carl Skrev:För ett par veckor sedan mötte jag min första person som var GHB-påverkad. Vi var ett gäng killar som stod och snackade vid vägen då han kom fram. Han hade en tjock röd vinterjacka med luvan uppdragen och mjukisbyxor. Han kom mot oss med stora steg och vi tänkte han skulle klaga på "dagens ungdom" eller något liknande. Men när han kom närmade skrek han "Jag ska döda er" och direkt efter skrattade han och sa "Jag skojar ju bara med er, visst är jag bra på att luras". Under kvällen sa han flera gånger att han skulle döda oss och sen förklarade han hur lättlurade vi var. Annars var han rätt trevlig men jag hade hela tiden en plan på hur jag skulle ta ner honom om han hoppade på mig. Verkar vara en sjukt osoft kille. Dessutom är han helt okunnig och helt jävla dum i huvudet om han bjuder någon som jag förmodar är alkoholpåverkad på GHB. Det är så folk dör. Carl Skrev:Så Whynot, här kommer mina tankar om GHB. Tack för omtanken! (Ej ironi) Du ser saker väldigt svart och vitt. Alkohol är ytterst beroendeframkallande och det finns fortfarande de som kan använda det utan att bli beroende. Tobak är mer beroendeframkallande än heroin (enl många källor, kanske inte alla och allt beroende på vilka kriterier man kollar på), och det finns mängder med feströkare som aldrig rör cigg annars. Jag är medveten om att GHB KAN skapa problem för mig och folk omkring mig. Jag kommer att vara extremt försiktigt då jag vägrar att bli beroende av något annan drog än kaffe. Många rapporterar faktiskt att man INTE blir dummare av GHB jämfört med alkohol. Kolla upp Ecstasy/MDMA. Kolla upp LSD. De har också alldeles absurt dåligt rykte, men är löjligt mycket mindre farliga än alkohol, cannabis och tobak. Ryktet säger ingenting. Cruz Skrev:Börja med att våga approacha tjejerna nykter istället grabben. Jag var nykter nästan hela förra året och fick ligga för det. Jag försöker också få in approachandet mer i min vardag, och uppenbarligen kommer jag aldrig någonsin använda någon drog i vardagen (förutom kaffe). Så jag jobbar på det! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}