Whynot Skrev:1. GHB är en signalsubstans i hjärnan som DU har. (Nej, det är inget bevis för att det är harmlöst, men en indikation.)
2. GHB metaboliseras till koldioxid och vatten.
3. GHB påverkar GABA-receptorerna och utsöndringen av glutamat. Inget av det påverkar min arvsmassa.
4. Lita inte på mig, se kanadensiska läkemedelsverkets rapport om GHB: http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=26372
Bra fråga! Jag kommer att testa hur jag påverkas av det innan jag får för mig att gå ut på det. Dessutom kommer mina vänner att veta att jag tar det. Men om du dricker alkohol, hur kan du veta att du inte kommer att inta farliga droger då du är full? Du bestämmer dig för att inte göra det såklart.
Jag söker inget magiskt piller för att bli bra på att ragga. Kommer jag att känna att det här är FÖR BRA, att jag fuskar, att jag blir någon annan än mig själv, att jag blir sämre då jag inte är påverkad av GHB, att jag riskerar att bli beroende eller ägnar mycket tid till att längta till helgerna då jag äntligen får använda GHB så är det såklart inget som är hållbart att fortsätta med. Att jag festar på GHB istället för alkohol om jag efter att ha testat det anser det hållbart är inget som jag kommer att tillåta förändra mitt liv i övrigt. Jag tror snarare att festandet kommer att lämna MINDRE avtryck på mitt liv än vad alkoholen gör. En drog kan aldrig ERSÄTTA personlig utveckling. Det inser jag lika väl som ni gör.
Korrekt angående bakfyllan. Men varför ska jag använda något som är så exceptionellt farligt för min kropp då det finns alternativ som är mycket mindre farliga?
Anledning att jag "vet" att jag inte provar är för att jag vet hur jag påverkas av alkohol, du vet inte hur du påverkas av GHB...
Frågan är om det kanske inte är bättre att ha kul utan droger istället för att byta till något annat... nu lovordar du det innan du ens har testat...