LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
GHB istället för alkohol
2013-02-09,01:07,
GHB istället för alkohol
Det stämmer att jag inte vet hur jag påverkas av GHB. Men jag är också medveten om att alkohol är en av de droger som fördunklar omdömet mest, och jag vet att jag inte testar droger som jag bestämt mig för att jag inte ska testa då jag är full. Om jag har tagit GHB och vet att jag riskerar att dö, däcka eller skämma ut mig om jag blandar det med alkohol är jag säker på att jag helt och totalt kommer att undvika alkohol under påverkan av GHB. Att GHB inte alls ska ge samma 'oklarhet' som alkohol är också en faktor som pekar mot att jag kommer att kontrollera mig i ännu högre grad än alkohol. Men eftersom du har helt rätt i att jag inte vet hur jag påverkas av det så kommer jag att testa det ordentligt hemma där jag inte skrämmer livet av folk om jag däckar.

Jag förstår din skepticism. En random internetsnubbe som hänger på ett PU-forum och dessutom är online halv tolv en fredagkväll som hajpar en olaglig drog med dåligt rykte som han själv inte testat. Det är klart att det inte låter så jävla bra. Men som sagt har jag förmåga att ha kul, njuta av livet, ragga och vara galen utan droger. Jag använder aldrig droger som verklighetsflykt eller för att döva någon smärta. Jag var nykter större delen av förra året och resta ensam i mer än åtta månader. Att få distans till alkohol gjorde mig rätt osugen på att vara full regelbundet. Jag har mängder med erfarenhet av att vara ute helt ensam och en hel del erfarenhet av att vara ute nykter/två vinglas-berusad.

Så varför känner jag något behov/intresse av att använda/testa GHB? Jag är nyfiken. Jag tror det kan vara jävligt kul. Hälsoaspekten är stor. Jag har alltid varit intresserad av att öka min generella energi på så hälsosamma sätt som möjligt. Alkohol är en ENORM energitjuv. Men visst. Att vara nykter är uppenbarligen mer konstruktivt än att ersätta en destruktiv drog med en något mindre destruktiv drog.

Kul med gensvaret. Jag hade faktiskt väntat mig en något mer öppen/nyfiken attityd. Men det är intressant att bli ifrågasatt och få tänka till lite mer ordentligt. Mina vänner är antingen redan drogliberala eller ser mig som en auktoritet då det gäller droger och ställer frågor, men ifrågasätter inte direkt mina ståndpunkter.

Stridskuken Skrev:Har aldrig hört något positivt om GHB fatiskt, inte ens av de erfarna pundarna på flashback. Gränsen verkar vara väldigt liten mellan lite lullig bara, och att man däckar, svårt att dosera. Vet en själv som dött av det, men det var ett självmord så ska inte sprida skräckpropaganda i onödan. Vettefan om det finns något bra substitut om man gillar effekten av alkohol, tycker det verkar som att man blir så pundaraktig av tjack, E, Mephedrone osv. Cannabis för flummig. Men om nu heroin inte är värre kan du väl ta det, det ska vara väldigt tillfredställande tydligenWink Nä skämt åsido, men när det blir så seriöst och det inte verkar finnas något lika bra, kan man tappa intresset helt för varken alkohol eller annat vilket jag gjort.

Men anyway, ska bli intressant att se vad du får för erfarenheter av det.

Glömde visst att svara. Det är korrekt att det är svårdoserat. Problemet är att de flesta köper GHB från någon random snubbe i en vattenlösning och har ingen aning om hur starkt det är. Pulver löser det. Och en våg uppenbarligen.

Jag skulle säkert gilla tjack, men ja, folk som har tagit större mängder kan vara rätt obehagliga. Plus att det ger hjärnskador. MDMA (E) är fantastiskt med folk jag tycker om, men jag skulle aldrig festa på det. Det är allt annat än nyttigt vid för regelbundet bruk också. Meph är för osäkert och ger troligtvis också hjärnskador. Cannabis blir jag korkad, förvirrad och slö av. Och heroin, nej. Men ja, du har en poäng. Det här med partydroger är klurigt om man inte är överförtjust i alkohol som normen säger att man ska vara.

Meddelanden
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-08,01:07
GHB istället för alkohol - av Jayson1 - 2013-02-08,01:29
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-08,01:38
GHB istället för alkohol - av Jayson1 - 2013-02-08,02:27
GHB istället för alkohol - av Evilvalle - 2013-02-08,03:50
GHB istället för alkohol - av Sux - 2013-02-08,06:24
GHB istället för alkohol - av Stridskuken - 2013-02-08,08:50
GHB istället för alkohol - av Carl - 2013-02-08,09:55
GHB istället för alkohol - av Cruz - 2013-02-08,10:52
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-08,13:22
GHB istället för alkohol - av Sam - 2013-02-08,16:02
GHB istället för alkohol - av tcepser - 2013-02-08,16:46
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-08,17:29
GHB istället för alkohol - av tcepser - 2013-02-08,23:40
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-09,01:07
GHB istället för alkohol - av Stridskuken - 2013-02-09,01:27
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-09,15:48
GHB istället för alkohol - av Nystart - 2013-02-09,18:10
GHB istället för alkohol - av Nystart - 2013-02-09,18:13
GHB istället för alkohol - av Nystart - 2013-02-09,18:21
GHB istället för alkohol - av Whynot - 2013-02-09,19:13
GHB istället för alkohol - av tcepser - 2013-02-09,19:21
GHB istället för alkohol - av Vettorazzi - 2013-02-09,20:11

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 19 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}