LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
GHB istället för alkohol
|
2013-02-09,01:27,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-09,01:29 av {2} Stridskuken.)
|
|||
|
|||
GHB istället för alkohol
Det jag har hört är att det finns inte så mycket mellanting mellan lite lullig, och as"full", nästintill däckfärdig, verkar skumt, ingen säker källa på det dock, men är väl bara att läsa om folk erfarenheter på flashback tex.
Hursom, en intressant diskussion, alkohol är skit och det enda som försvarar det är nån slags politisk korrekthet som säger att det är normalt, och det kan man göra sen är allting prima efter att man haft sitt rus och bakfylla, en gång i veckan det är inga problem eftersom alla gör det och det är socialt accepterat. Utan att man ens refkleterar över det vill jag påstå att det ger upphov till mentala problem, och en destruktiv livsstil som ger en men, även ett slags beroende att alltid vilja ha fyllan igen. Man är i princip indoktrinerad med att det är okej, och att det inte är farligt, pga. hur samhället ser ut eftersom det är så oerhört utbrett, och där tillochmed till den grad att det är politiskt korrekt. Ett glas vin om dagen har jag för mig vissa "hälsoexperter" rekomenderar för hjärtats skull, för många svenssons är det så självklart det kan bli med vin till maten hela tiden, och det blir så självklart i hela kulturen. Så i den meningen är det väl bra om folk hittar substitut även om jag själv föredrar att vara utan något sånt. Tycker dock rutindrogandet/drickandet är mycket dumt, ska man hålla på med sånt tycker jag man kan begränsa sig och inte göra det 1-2 gånger i veckan. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}