LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
GHB istället för alkohol
|
2013-02-09,15:48,
|
|||
|
|||
GHB istället för alkohol
Ja, det stämmer. Det är det som oroar mig och om något kommer att stjälpa den här konstiga planen är det förmodligen doseringsvårigheterna. Jag har läst runt lite på Erowids experience vault för GHB, och där är skapligt många av rapporterna negativa. Dock så är de flesta negativa rapporterna av folk som inte har någon koll och inte respekterar substansen. Men det finns ett antal dryga grejer med just GHB och dos. Att det bara håller i sig i ca två timmar vilket leder till att man måste återdosera, men att man då inte vet hur mycket GHB som finns kvar i blodet. Ens egen metabolism. Huruvida man har ätit innan eller ej. Osv. Vi får se då jag testat hemma ordentligt.
Ja, jag håller med dig. Jag tycker drog/alkoholkulturen i Sverige är helt absurd. Är det någon drog som förstört mycket för mig så är det alkohol. Hur fan ska en sextonåring hantera en flaska vodka om han vill bli full? Jag gjorde det inget vidare alla gånger. Nu har jag uppenbarligen kommit till en punkt där jag kan hantera mitt drickande. Men det tar en hel del ändå. Rätt igen. Dock så känner jag ändå att jag som är i 20+-årsåldern inte behöver tänka överdrivet mycket på mitt alkohol/droganvändande så länge jag kontrollerar mig själv och håller mig undan de tyngsta sakerna, eller sakerna jag vet att jag själv skulle gilla för mycket. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}