LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
|
2013-02-10,17:30,
|
|||
|
|||
Vad tycker ni om Craze? (PWO)
Nu har jag använt produkten ett par gånger, de jag mena me panikattacker i mitt senaste inlägg var att jag var super stressad hela tiden, svårt att kommunicera med andra personer då jag kände mig stressad, nervös helt enkelt. Som att jag va som en jävla pundare som inte kunde föra ett normalt samtal utan ville bara gå vidare, vilket egentligen är en bra effekt då man blir sugen på att springa till gymmet men som jag precis skrev så suger det att kommunicera med folk.
Effekten av Craze nu efter kanske 10 serveringar elr så suger hårt, känner knappt något av produkten längre även fast ja ligger på 2,5 skopor, de ända som jag märker är kanske en del pump men va så sjukt länge sen ja körde utan någon PWO alls så vet inte riktigt hur min "vanliga" pump ser ut om det är någon skillnad alls. En aning piggare blir jag men inte speciellt mycket mer än så. Suger rejält att de tog bort DMAA och Koffein+Efedrin vilket gav ett sjukt boost, minns gammla Jacked XX Extreme från MMsports, sånt jävla rus man fick men SJUK stim + SJUK stickningar = gold, nu måste man blanda egna jävla PWOS och köpa grejer som är olagliga för att få samma effekt som tidigare vilket suger.
You dont like it? Go fuck yourself.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
JackedXX/Craze mm, SKIT! Köp dmaa förfan! | Nystart | 68 | 55,859 |
2016-10-09,16:40 Senaste inlägg:: JohnDoe |
|
Craze innehåller dopingklassade ämnen | Jayson1 | 14 | 6,711 |
2013-04-10,19:32 Senaste inlägg:: Nystart |
|
Craze PWO + kreatin samtidigt | Commander | 5 | 3,184 |
2012-10-10,01:34 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}