LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dokumentären om 50 shades of grey
2013-02-16,16:50,
Dokumentären om 50 shades of grey
Anonymous Skrev:Yepp, har fått igenom sjuka saker med vissa brudar som jag ALDRIG trodde skulle fungera, jävligt chockad nu när jag tänker på det. En sak jag också upplevt är när jag e med brudar ja bryr mig 0, alltså bryr mig ej om "förhållandet" spricker, och jag kör bara på i sängen. Ett exempel med brud, har aldrig kommit i hennes mun tidigare elr dylikt hon är väldigt ung och oerfaren, sa åt henne att ja kmr i henne elr i munnen, men gick ej i henne så fick bli munnen hon ville typ inte, men jag fortsatte knulla på henne samtidigt som ja sa, jo jag kommer i din mun och du sväljer det är sexigt! Och sen sa ja åt henne och suga av mig tills ja kommer i hennes käft och hon svalde som den duktiga slynan hon var.

Efter jag lämna henne tänkte ja, hon lär ju EJ höra av sig. Men TVÄRTEMOT, hon blev ännu mer på och TACKADE för att HON fick sova hos mig. Pretty weird stuff,när man känner sig "SJUK" i sängen vissa gånger beter sig som en sjuk jävel så hookar brudar bra efteråt ändå, haha

Har verkligen märkt att man kan komma undan med helt SJUKA saker, speciellt fyllegrejer då man blivit seriöst, HELT SJUK enligt mig själv och jag kan va rätt sjuk normalt, men SJUKA grejer och tjejerna gillar de oftast.
Haha, inlevelsen du skrev det där med! Big Grin

Men jag instämmer =)

Meddelanden
Dokumentären om 50 shades of grey - av Nystart - 2013-02-16,16:50

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}