LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
2013-02-27,13:50,
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
illdan Skrev:Att planera för att köra en teknik i 2min stenhård för att visa att du har högt värde är lågstatusbeteende, detta kommer i slutänden troligen fucka mer än det hjälper(tror jag).

Yeah, men grunden i att använda sig av en teknik är att ha en konkret sak att säga/grej att göra för att demonstrera högstatusbeteende, vare sig man känner det eller inte. Bra rutiner utan självkänsla brukar leda till diskrepans och att man känner sig weird vad jag hört, aldrig gått den vägen själv så vet inte. Det kan givetvis fucka om man inte har någon balans, precis som att jobba på att förbättra sin självkänsla utan att bygga nån form av spetskompetens när det behövs kan gimpa dig rätt rejält de gånger du faktiskt inte känner dig 100% värd tjejen (vilket afaik händer alla utom bokstavliga rockstars).
What other people think about you is none of your business

Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you?

Meddelanden
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat? - av Vettorazzi - 2013-02-27,13:50

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om Benson! 1 2,381 2013-05-10,11:16
Senaste inlägg:: Benson!
  Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? el bueno 25 14,581 2013-02-25,22:39
Senaste inlägg:: Borttagen1

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}