LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
2013-02-27,15:09,
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
MassRiot Skrev:Shit, blir ni inte som värsta robotarna med såna saker i huvudet?

När jag öppnar en tjej tänker jag inte på tekniker med märkliga namn, jag bara säger hej och är normal och rolig. Får ni verkligen till en naturlig approach med alla dessa knep och manualer i huvudet, gör ni inte bara något naturligt invecklat och svårt?

Jag tror det viktigaste är hur pass bekväm man är i situationen, om det är något naturligt för en så märker tjejen det och hon kommer ge bra respons. Känns som att massa tekniker och inarbetade rutiner ger motsatt effekt?

Korrekt och detta är oftast (ne, alltid) mindsetet som diverse naturals har (vilket är en av anledningarna till att dom är naturals). Dock kan det för många icke-naturals vara effektivt att få en så praktisk, logisk step-by-step metod så snabbt som möjligt som man kan börja köra efter för att dels få en känsla av kontroll över situationen (lågt självförtroende är direkt kopplat till hur mycket/lite kontroll man känner i X situation) och dels kan komma från mindsetet att det är en "skill" man lär sig vilket ger en motivation och förhoppningsvis snabb positiv social feedback av många tjejer som i sin tur resulterar i att ens självförtroende höjs så man med tiden slutar gå in med tanken: "ok nu ska jag göra det det och det för att hon ska gilla mig" och istället VET att hon kommer gilla en (och om hon mot all förmodan INTE skulle göra det så är det hennes problem) - vilket i sin tur resulterar i ett väldigt avslappnad beteende som gör att hela du är en "DHV" och game blir då i stort sett bara en blandning av att styra logisiken och få henne att investera i dig.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat? - av Evilvalle - 2013-02-27,15:09

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om Benson! 1 2,381 2013-05-10,11:16
Senaste inlägg:: Benson!
  Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? el bueno 25 14,570 2013-02-25,22:39
Senaste inlägg:: Borttagen1

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}