LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nån som vet hur man fixar Onnit till sverige?
2013-02-27,21:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-02-27,21:34 av {2} Whynot.)
Nån som vet hur man fixar Onnit till sverige?
Commander Skrev:Främst för att få koncentration och motivation när jag pluggar. Sen om det funkar på gymmet oxå vore det GRYMT! När dom pratar om att öka kognitiva förmågan, vad mer exakt menas då?

Du blir intelligentare. Bättre närminne, bättre problemlösningsförmåga osv:

http://www.gwern.net/Modafinil Skrev:In addition, modafinil (at well-tolerated doses) improves function in several cognitive domains, including working memory and episodic memory, and other processes dependent on prefrontal cortex and cognitive control. These effects are observed in rodents, healthy adults, and across several psychiatric disorders.16

Benson! Skrev:yea, sjukt nice med lite prestationshöjande shit utan att dricka kaffe/energidrycker/opium

Haha, OPIUM? Har du använt opium i prestationshöjande syfte eller skrev du fel? Det är fett nice, men det är NEDÅT.

På gymmet fungerar det riktigt bra. Du är inte trött på det även om du inte sovit på evigheter och är väldigt välfungerande. Det ska vara helt ultimat i studiesyfte och jag känner själv då jag använder det att jag är extremt klar i huvudet, är snabbtänkt och har en avspänd koncentration. Fungerar också i festsammanhang om du vill vara vaken länge, men förmodligen inte i sig självt då du troligtvis vill ha något som höjer upp humöret. Jag har bara kombinerat det med alkohol, svamp och cannabis, och kaffe uppenbarligen Alkohol fungerar bra, men det gör en nyktrare. Den andra kombinationen var kaffe+alkohol+svamp+modafinil+gräs. Helt jävla fantastiskt till jag rökte gräs. Det förstörde allt.

Antiracetam är troligtvis mindre stimulerande och har gissningsvis en mer subtil effekt.

Meddelanden
Nån som vet hur man fixar Onnit till sverige? - av Whynot - 2013-02-27,21:31

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  184 lång, provade skolyft till 190 idag. Simme121 7 6,647 2015-09-16,07:27
Senaste inlägg:: Simme121
  Fråga till kosttillskottsexperter, vad sänker östrogen? Simme121 3 3,709 2015-09-14,22:05
Senaste inlägg:: Evilvalle
  Cold water dousing - alternativ till cold showers slyngel 7 5,441 2014-06-03,16:21
Senaste inlägg:: AbbeyRoad
  Världens bästa dressing som passar till allt! TobiasK 9 4,351 2013-04-20,17:22
Senaste inlägg:: Kasi
  Anledning till att träna!!!!!!!!!!! Evilvalle 19 12,934 2012-10-26,21:55
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}