LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Praktexemplar för noll personlighet
|
2013-02-28,14:18,
|
|||
|
|||
Praktexemplar för noll personlighet
Läs det här!!
Intervju med sångaren i dansbandent Scotts. Noll personlighet... Lite som när du prata med en tjej senast? http://www.dn.se/pa-stan/shopping/hej-ko...e-i-scotts Hej konsument: Henrik Strömberg, sångare i Scotts - DN.SE Vad handlar en schlagerstjärna mest? Lägger de alla pengarna på hårsprej? Och vad äter de egentligen? På stan har frågat några schlagerkandidater om deras konsumtionsvanor. Bästa mikromaten: Man är aldrig hemma nu för tiden så den används aldrig. Fyra bugg eller en coca-cola: En coca-cola, helt klart. Annons: Bästa drink: Mojito är bra. Bästa brunchen: Äter det väldigt sällan. Bästa kaffet: Står still i huvudet... Min pinsammaste modemiss: Man är ju inte ute i svängen så ofta så jag vet inte vad det skulle vara. Kanske är det en miss hela tiden? Här bjuder jag mamma på middag: Ingenstans. Här bjuder jag pappa på middag: Det händer inte så ofta. Jag får skärpa till mig. Senaste Stockholmsupptäckt: Stan är fin i sig. Senaste teaterföreställning: Aldrig varit på teater någon gång, jag kommer från en liten bonnhåla. En bra gå bort-present: En flaska vin kanske. Favoritlyxartikel: Att sova lite längre i sängen är den enda lyxen man hinner med nu för tiden. Läser just nu: Ingenting. Läser helst: Jag är ingen läsare direkt. Favoritråvara: Nej. Favoritskor: Nej. Jag är ingen skoköpare. Jag köper ett par skor och så har jag dem tills de blir för fula. Favoritmärke: Kan jag inte påstå att jag har direkt. Favoritfärg: Svart är alltid bra. Klädkonto per månad: Ganska lågt. Motionerar: Ja. Jag brukar gå på gym. Sämsta köp: Någon gammal Ford man köpte och skulle ha som vinterbil. Det dyraste jag har köpt: En bil jag hade för ett par år sen. Favoritprodukt på Systemet: Jag är aldrig där. Senast jag var där köpte jag öl. Favoritprodukt på Apoteket: Apotekspåsen har blivit större nu, det är allt mot förkylning och sånt. Halstabletter. Lyssnar på: Rock och countrypop! Senast gnolade: En låt som inte är ute än... Senaste fyndet: Några fynd har jag väl aldrig gjort. Vill jag ha någonting så köper jag det. I dvd:n/datorn: Jag kommer inte ihåg... men det var väl någon rysare. Användbar pryl: Datorn. Mode jag aldrig vill se igen: Början av nittiotalet var man inte så snygg direkt... Värsta huvudbonaden: Någon form av turban. Bästa huvudbonaden: Någon keps. Bästa transportmedel: Flyg. Återvinner: Nej. Så får jag tiden att gå mellan repetitionerna: Det är ganska hektiskt schema, det är inte så svårt. Har du bra vibrationer: Oh ja! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Praktexemplar för noll personlighet - av Sux - 2013-02-28,14:18
Praktexemplar för noll personlighet - av snabbacash - 2013-02-28,16:38
Praktexemplar för noll personlighet - av Dirty-Dog - 2013-02-28,18:26
Praktexemplar för noll personlighet - av Whynot - 2013-02-28,21:15
Praktexemplar för noll personlighet - av slyngel - 2013-03-01,15:27
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Folk som har noll koll :/ | Nystart | 5 | 2,650 |
2013-05-03,09:52 Senaste inlägg:: Nystart |
|
Juldagen: Från stor attraction till noll attraction, vad hände? | Logaritmic | 10 | 5,083 |
2013-01-09,19:01 Senaste inlägg:: Sylvester |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}