LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Någon som dragit ner på sömnen och vant sig? Hur lång tid tog det?
|
2013-03-04,04:39,
|
|||
|
|||
Någon som dragit ner på sömnen och vant sig? Hur lång tid tog det?
Tja guys
flesta av er har väl sett min måljournal jag spammar sönder varje kväll by now i guess, håller på med shit non-stop och slösurfar väl cirka 10 min/dag annars gör jag bara produktivt shit. Pluggar, läser, skriver FRs, går ut, går ut, går ut, ska nu börja träna imorgon också. Tiden är fan inget som jag har i överflöd, bed time är från 03:55 (tidigast) till 11:55. Så åtta timmar, somnar oftast inom 10-15 min skulle jag tro. Vill gärna dra ner detta någon timma. Gå upp 10:55 istället. Försökte dra ner min sömn för några år sedan men vande mig aldrig vid sex timmar/natt då. Vid denna period hade jag inte lika mkt för mig och rökte dessutom på som en jävla hippie med utskriven majja. Så nu är jag i en bättre situation att lösa det. Men tänkte kolla om någon härinne dragit ner sin sömn med någon timma eller mer per natt och kommit över sömnperioden så att det är naturligt och man hinner bli utvilad på mindre sömn. Hur lång tid det tar, samt om man kan få lika mycket energi på mindre sömn, om ni gjorde något specifikt som hjälpte osv. Vet att melatonin är ett bra tillskott men det ska tydligen också kunna ska den naturliga produktionen av melatonin långsiktigt har jag hört. Dock inte kollat upp själv, vilket jag ska men inte hunnit (för jag har sovit den extra timman där jag kunde kollat upp det). Tankar, idéer ERFARENHETER uppskattas! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon som testat Melanotan? | alpha dawg | 50 | 29,564 |
2013-07-20,02:56 Senaste inlägg:: Nystart |
|
Vet ni någon fast Lifestyle hardcore challange runk yadayada metod | russel | 3 | 1,976 |
2013-04-28,11:22 Senaste inlägg:: russel |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}