LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
|
2013-03-04,15:56,
|
|||
|
|||
Tjej vill ha kuk men har pojkvän
el bueno Skrev:Snacka aldrig skit om pojkvänner, endast bra saker och sedan överdriv. "Han verkar grym, har ni funderat på barn tillsammans?" +11111111111111111111111111111 ALLTID, jag pratar alltid positivt om pojkvännen och negativt om mig själv - MEN grejen är den att det är positivt och negativt ur en samhällssynpunkt, men inte attraktionsmässigt. Vad menar jag? Exempelvis: "Din pojkvän verkar så lojal och snäll, lovar han blir den perfekta mannen, han kommer aldrig lämna dig" - Något positivt enligt samhällets värderingar, men negativt ur en mer omedveten attraktionsvinkel, samtidigt som jag om mig själv kan säga: "Jag är dålig för dig, jag är OND, min DNA typ kräver sexuell variation så jag kan aldrig hålla fingrarna i styr " - Riktigt dåligt ur samhällets ögon, men rent reproduktionsmässigt betyder detta att jag troligtvis har väldigt många val vilket måste betyda att jag är good stuff att reproducera med. It works. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}