LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
The 10 Most Dangerous Mistakes Men Make In Bed by father@taf
2013-03-06,09:36,
The 10 Most Dangerous Mistakes Men Make In Bed by father@taf
Det enda problemet jag har emellan åt är att jag kommer sjukt snabbt, alla har säkert upplevt det.. Men tänk att du kört no-fap ett tag, sexsnackat med en tjej i flera dagar du går praktist taget runt och har hårdkuk dygnet runt.. Så mycket testo i kroppen att man nästan skakar (underbar upplevelse).. sen när du väl får penentrera tjejen tar det knappt 2 minuter innan man sprutat ner halva hennes ansikte..

Well, is this the end? Självklart inte, nackdelen jag har direkt efter jag kommit blir jag sjukligt avtänd på allt som har med sex att göra.. blir nästan äcklad.. ibörjan trodde jag de var onaturligt men inte.. Så vad gör man? Grattis mina herrar, du har fortfarande förspel.. om 10-15 minuter är din kuk redo att köra igen och under tiden är det bara att öva på tills hon får sina orgasmer.. Sen är det bara att fortsätta

Det sjuka med det hela är att första utlösningen kan dröja allt från 1 minut till 30 minuter, allt beroende på tid på dygnet, testo, kåthet, hunger..

Hur gör ni andra när ni kommer lite för fort?

Meddelanden
The 10 Most Dangerous Mistakes Men Make In Bed by father@taf - av trollface - 2013-03-06,09:36

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}