LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
2013-03-10,03:31,
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Det här har pågått nu i kanske 1-1.5 månader.
Fixat typ 1 day2 av jag vet inte hur många nummer.

Jag vet inte om jag tror att jag är mer awesome än vad jag är när jag väl interagerar med kvinnorna. I många fall har jag självt tyckt att "shit vilken ögonkontakt vi hade, shit vilken bra vibe vi hade " osv. Och nej jag har ej varit full då, utan spiknykter. Jag har bokstavligen känt att detta var ÄKTA, att man lämnat BRA jävla avtryck. Med detta så har jag alltid trott att detta blir inga problem och därmed förväntat mig för det första bra respons men sen också att en snabb day2. Jag säger inte att jag är the king of PUA med echard tolle utstrålning men om jag i verkligheten är, i dessa fall(självklart gör jag några riktigt usla setts också), keff så måste jag lida av grava vaneföreställningar.

Hursomhelst de flesta closes är rätt snabba och jag tillbringar inte så mkt tid med setten, 10-30 min och ofta brukar man hångla/eskalera mer eller mindre. Med andra ord, det verkar vara ALL GOOD IN FIELD så att säga(Eller ?!?!).

Avslutar kvällen med att dra ngt sms som "tja bla bla " och får respons tillbaka tjalala... Det går några mess och sen tänker jag att jag vill ringa. Vill snacka i telefon för att det drar igång så mkt mer känslor etc och har inga problem alls att snacka. Jag gör mkt bättre ifrån mig där än i text.

Men redan här failar det på många, inge svar. Blir de inge svar där fortsätter jag inte att ringa eller skriva, de får komma me ngn förklaring. Skriver de "hade träning så kunde ej svara" skriver jag tillbaka "ok ingen fara, ring mig sen eller ngt ; )". Jag förväntar mig att de ska göra det. Inge svar. Det ser cp ut men har svårt att kompensera, ingen lust att fortsätta så de dör ut.

Sen har vi vissa brudar som det inte går att fixa en day 2 med. Som alltid gör något annat att göra helvete. 1-2 förfrågningar sen lägger jag ned de. Men det är klart de har också ett liv, inge fel med det.

Jag får det svårare och svårare att motivera mig för text game, jag orkar inte och har inte tid med trams och utdraget snack, som tar lång tid mellan varandra. Telefon 1000x bättre än text. Sex sms är ju bra stuff absolut, men sen ser jag inte så mkt mer förutom att när man föreslår någon träff eller slänger iväg någon tease eller ngt intressant.

Jag vill ha snabba rör och text med substans som leder vår relation vidare. Därför funderar på att nästan köra, efter ett par mess, "kan den och den dagen denna vecka, hör av dig om du kan/vill ses, tja". En som jag har kört är "Kom till xxx på fredag/lördag" men grejjen är att jag vill försöka ligga med de redan i veckan(låter sjukt needy, eller så är man bara kåt och har lagt av med runkandet).

Ringde idag upp 3 st nummer från igår(efter att ha messat ngra gångr). 1 svara och vipps så byggdes det snabbt upp en skön vibe igen och det spinner vidare mellan oss.

Hur fan ska jag hantera detta? Som sagt blir mer och mer omotiverad tilll att skriva sms och självklart är det bättre att dra hem de redan samma kväll, men om så ej blir fallet........
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".

Meddelanden
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv - av russel - 2013-03-10,03:31

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}