LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
2013-03-10,05:51,
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Mina tankar:

Att "plocka nummer" på nattklubb blir lätt needy, lite svårt att förklara vad jag menar men typ tänk dig hur Brad Pitt eller random HIGH value dude skulle göra... Satsa all in på ONS är bäst på nattklubb i min mening, självklart kan man inte alltid det pga logistik etc. så visst plocka nummer men ta det helt enkelt inte på för stort allvar när dom flakar, tjejerna är i ett jävla state och headspace och man bleknar nog ofta dagen efter om man inte gjort grymt intryck vilket är svårt om man inte är nå suuupercool dude, vilket få av oss är.

Mina tips: Testa att ge fan i hångel, läste detta av evilvalle på CR för ngt år sedan, det gör skillnad känner jag. Det bygger mer spänning. Visst är du på G att dra hem en tjej kan du hångla lite men var den som avslutar snabbt/först. Många killar hånglar för att bekräfta för sig själva att det går bra i settet/de är bra med tjejer vilket klart är fel frame att komma ifrån.

Testa att skita i att ringa, text game är jävligt kraftfullt utfört bra. Jag har aldrig ringt en tjej innan jag legat med henne och jag tycker jag har ganska bra ratio solida nummer som leder till ligg. Det jag gör är att messa dagen efter och ganska snabbt försöka styra upp nå träff, kan dom inte vänta några dagar och testa igen annars fuck it.

Om du tar nummer på krogen så hypea gärna nåt ni ska göra tex, "fan vi måste ta en kaffe på det där grymma cafeet, ge mig ditt nummer för jag måste dra å hänga med min polare nu"

Hoppas detta ger dig iaf något, det viktigaste är dock att bara KÖTTA PÅ så utvecklas man och allt går bättre.

Meddelanden
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv - av Sylvester - 2013-03-10,05:51

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}