LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
2013-03-10,14:56, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-03-10,14:59 av {2} russel.)
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
Sylvester Skrev:Yepp det här med att plocka på nummer på nattklubb är något jag inte riktigt vet hur jag ska hantera än för: Man är på nattklubb för att ha kul vara i nuet etc, och det är så jag brukar rulla men nu ska jag satsa hårt på utveckling några månader+ och en utekväll är fan ganska mycket tid i ens korta liv och man kan ligga med max en tjej/kväll så det är gött att ha lite nummer också som kan leda till något. Men som sagt det kan bli lite wierd att tjöta kort stund med tjej - ta nummer, blir lätt lite "wierd-pua" vibe. Man blir nog väldigt lätt bara några siffror i hennes telefon. Det bästa är nog att om man hittar en tjej man gillar, häng med henne läänge så det blir mer solid. Den enda lösningen för att ta snabba nummer är nog att vara riktigt grym, då är du per automatik mycket värd för tjejen och hon vill ses på day2.
Man ja kör på och ta nummer såklart, men försök göra det hela mer solid (kvalificera henne etc. och sånt, är jag själv kass på), testa inte hångla och om du verkligen gillar henne, stanna med henne länge, är du med henne största delen av kvällen kommer du ju vara det största intrycket/minnet och ha mycket goda chanser.

Att jag sällan ringer är mest för jag tidigare tyckt det varit lite läskigt, blir viben i tele dålig är det typ kört. Sms är mer låginvestering och lättare att få henne att steg för steg bli mer investerad/ens börja investera. Men om ringa funkar bra för nån är det bara att köra på såklart, men om fallet inte är så för dig, testa skita it och kör sms. Tänk dig tjejen, dagen efter hon är seg, whatever, så ringer nå jävla nummer från igår, hon orkar inte svara, hon tänker wtf orka. Drar du istället iväg casual flörtigt sms, kan hon läsa det, fnittra lite, lägga det åt sidan ett tag för att svara när hon känner för det. Sen fortsätter ni smsa och du urskiljer dig lite från andra dudes, hon blir mer och mer investerad och du styr upp en träff.
Haha minns jag läste om det här på c-r, hittade tråden, är så jag tänker: http://c-r.se/forum/showthread.php?t=14069

Mmm att tillbringa mer tid med henne( med bra vibe såklart) gör ju att man bygger mer comfort. Tillbringar mer tid= Mer comfort=Går ifrån med mindre chans att vara the random dude, även fast jag har tyckt att att jag har framstått som en king den stunden jag har varit med henne, och därmed väckt en bra gnista och står ut från de flesta redan där, men I guess its only storhetsvansinne till en viss grad. Hon måste också få chansen och tid att investera ordentligt om hon ska bli hooked.

Aha okej då förstår jag. Jo blire knackigt i telefonen så pajjar man mkt har själv erfarat det många gånger haha, men i dagsläget är det min hemmaplan. Är riktigt jävla bekväm i telefonen, gillar min röst och gillar att känna hennes smått nervösa svar/fnitter vid utmanande frågor etc.

Men det du och videoklippet säger om just det där att hon dagen efter är med stor sannolikhet rätt off och inte alls är i samma momentum gör att hon inte är sugen på att svara. Och det måste man kanske acceptera och faktiskt rätta sig efter på något vis.

haha börja läsa lite i tråden, på första posten skriven av valle står det "Last edited by Hannes : 2011-09-23 at 08:49. Reason: Personangrepp hör hemma på flashback" hahaha oväntat!

Ska läsa lite i tråden verkar vara bra stuff.Tackar.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is."

- Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live".

Meddelanden
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv - av russel - 2013-03-10,14:56

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}