LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
2013-03-11,21:35,
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv
russel Skrev:Det här har pågått nu i kanske 1-1.5 månader.
Fixat typ 1 day2 av jag vet inte hur många nummer.

Skriver de "hade träning så kunde ej svara" skriver jag tillbaka "ok ingen fara, ring mig sen eller ngt ; )". Jag förväntar mig att de ska göra det. Inge svar.

Du kan inte förväntar dig att de ringer tillbaka, vissa vågar inte, vissa vill att killen ska ta tag i det mm. Sms game behöver man inte ha för att bestämma träffa. Men räknar du med att många ringer tillbaka så överskattar du nog dig grovt.

bara att bjuda ut henne efter 2-3 mess, man behöver inte vara påhittig.

Sen kan du ju pröva en fuling om du nu vill ringa, ring först skyddat, sen om hon inte svarar ringer du senare med ditt vanliga nummer
Då kan du ringa någon gång extra

Men lyckas du inte med att träffa henne om hon svarar på telefon får du fundera på att du säkert inte kommer in på djupet när du bygger comfort. 10-30 min räcker garanterat för att träffa tjejer. Kan vara bra att när du ta numret redan då prata lite om vad ni ska göra när ni ses nästa gång.

By the way någon som prövat grejen med att man köper något billigt armband eller halsband och ger det till tjejen till nästa gång ni ses?

Meddelanden
Hjälp: Jävla problem att styra upp day 2 numera helv - av Show boat - 2013-03-11,21:35

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}