LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hon rotar i min hjärna!
2013-03-21,13:28,
Hon rotar i min hjärna!
illdan Skrev:Caleo, vafan är det? Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få, vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile.

Sen skulle jag skicka en bild med screenshot på en låt från spotify jag älskar och skrivit, "en av mina favo låtar, din tur att skicka en fet låt!"

Sen svarar hon något.. Sen i nästa meddelande hade jag styrt upp dejt.

Anyway, det är så jag hade skrivit. Du kanske har en annan stil..

Btw. Ta inte upp tröjjan igen, det är uttjötat nu, hon kommer bara tycka du är tråkig och lam och du fortsätter med det.

välkommen te forat mate.

Edit: Tänkte breaka down meddelandet och förklara hur jag tror det uppfattas.

Caleo, vafan är det? Jag har ingen aning, och jag är ingen hund som googlar upp det och läs på om det för att försöka imponera på henne.

Jag är en jävel på att göra korv och bröd så det kan du få Försöker inte imponera, snarare diskvalificera mig själv, utmålar mig för att va dålig på mat.. egentligen är jag rätt bra Big Grin

vill du ha senap fåru ta med det själv, aint my cup of teaSmile. Bara lite halvcool comment.

Jag diskvalificerar mig alltid in för brudar, snackar ner mig själv som fan hela tiden. Skryter aldrig osv. Man kan säga att skryt och diskvalificering fungerar som "tvärttom språket".

Dvs skryter du framstår du som mindre värde.. Anti-skryter du(snackar ner dig själv) så framstår du som mer värd.

trollface Skrev:Bra skit!

Diskvalificera dig själv, det är väldigt bra.. huruvuda du ska köra på ta bild på låt och sånt är helt upp till dig. Ett bra sätt att skapa stämning om inte annat, dock inte provat själv.. men ska lätt göra det någon gång!

Vad som är viktigt att tänka på är att inte vara för annorlunda på sms mot vad du kan leverera i verkligheten, så kör DITT race.. Sen så måste man självklart kunna gå lite utanför sin egen box för att utvecklas, men det gör du med små steg istället för att förändras som natt och dag.

Annars verkar det vara rätt lugnt, styr dejt, vin och du har dig ditt ligg! Försök släpp tankarna om att hon är the one, eller att du är förtjust i henne.. Tänk mer, hon verkar rätt cool.. jag ger henne en värdig chans. Tryck inte upp henne på någon pedistal, se hela tiden att hålla henne på marken!

Illidan du vet vem jag är och hur jag typ är Wink

Sedan gryma tips får köra på den jag är och bara vara så awesome som jag faktiskt är haha
Keep it up!

Meddelanden
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,08:23
Hon rotar i min hjärna! - av illdan - 2013-03-21,10:41
Hon rotar i min hjärna! - av trollface - 2013-03-21,11:26
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,13:28
Hon rotar i min hjärna! - av illdan - 2013-03-21,14:46
Hon rotar i min hjärna! - av devil - 2013-03-21,15:57
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,18:20
Hon rotar i min hjärna! - av illdan - 2013-03-21,19:05
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,20:02
Hon rotar i min hjärna! - av Vettorazzi - 2013-03-21,20:43
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,21:00
Hon rotar i min hjärna! - av trollface - 2013-03-21,21:45
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-21,22:04
Hon rotar i min hjärna! - av Vettorazzi - 2013-03-22,10:16
Hon rotar i min hjärna! - av trollface - 2013-03-22,10:17
Hon rotar i min hjärna! - av Mindful - 2013-03-22,18:23

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}