LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
|
2013-03-31,20:30,
|
|||
|
|||
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
Tja! Jag är rätt bra på att hälsa på folk på fester, krogar å skit, snacka random shit, köra lite roliga rutiner från The Game, Mehow å gänget, blanda lite psykologi med lite filosofi å massa tjoffs; jag kan få intresse, skapa attraktion, spikea känslor typ. Jag vill oxå påstå att jag e rätt bra på att läsa iois i form av ögonkontakten, fysisk beröring jag får osv.
MEN! Allt detta är såklart förgäves om man inte gör nått med "energin" man omvandlat hos tjejen, och det jag tycks fega ur eller ha problem med hur jag ska gå tillväga, är just fysisk eskalering till kyssar, dra hem dem å sen sex. Det jag undrar är hur ni brukar generellt köra eskaleringsstegen? Brukar ni isolera först innan ni kysser? Äré OK att dra iväg en tjej från en grupp till en privatare plats på stället? Jag vette fan varför jag INTE gör detta med tjejer? På fester känns det så "uppenbart" om jag bara drar iväg en tjej från en grupp trots at vi tycks hookat? El äré mina limiting beliefs som spökar mot mig? För tjejer jag tagit # ifrån men inte kört nån speciell fysisk esklaering svarar antingen aldrig på sms el dissar mig totalt å säger de inte e intresserade på det sättet haha, jag misstänker det ligger i min bristande eskalering sen vi träffades så dem hunnit placerat mig i fack? plz help! p.s. min no-fapping börjar peppa mig att dra ut ikv, detta förstärks tack vare jag har bärbardator å kan ej spela på den! :D |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Dominans å sexuell attraktion | manwhore | 6 | 3,303 |
2012-11-21,23:35 Senaste inlägg:: russel |
|
Sticking points | Vagabond | 0 | 866 |
2012-05-10,00:44 Senaste inlägg:: Vagabond |
Användare som tittar på tråden: 19 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}