LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
2013-04-01,16:22,
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
"Just do it" är mitt tips. Inte tänka så jävla mkt, bygg upp en riktigt sexuell spänning, sen kommer det jävligt naturligt att eskalera. Nervositet dödar sexuell eskalering totalt, brukar du vara nervös när du ska eskalera? Jag kan vara helt sjuk på att eskalera när det kommer till chicks som är medel och under, men om jag anser dom vara snyggare än mig så säger min chodegärna åt mig att "du får inte "kladda" på såna fina tjejer", medan annars går tankarna "fan va kåt hon blir av att jag tar på henne", typ. MEn det är jag, du kan ju vara helt annorlunda Smile

Klart de är ok att dra iväg en brud, skämta om att du ska kidnappa henne och lyft sedan iväg henne, brudar älskar att hamna i situationer där dom skriker "slutaaaaa", när dom egentligen bara vill att du ska göra det mer, kul är det också! Big Grin Eller säg bara, häng med på en cigg! vad som funkar..

Jag kysser väääldigt sällan en brud om hon är med alal sina polare. Generellt sett är tjejer rätt så "blyga" när det kommer till sånt. Dom flesta bryr sig om vilka som står runt om o kollar osv, medan killar i regel ofta skiter it.

Sen blir det såklart mkt mer personligt om det "bara är ni" på ett ställe (alternativt med folk runtom som hon inte känner), snarare än att hennes BFF står o viskar henne i örat typ.

Meddelanden
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O - av Nystart - 2013-04-01,16:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Dominans å sexuell attraktion manwhore 6 3,303 2012-11-21,23:35
Senaste inlägg:: russel
  Sticking points Vagabond 0 866 2012-05-10,00:44
Senaste inlägg:: Vagabond

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}