LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
|
2013-04-01,16:40,
|
|||
|
|||
Sticking point: Sexuell Eskalering?! :O
Dirty-Dog Skrev:Bra tråd, detta är absolut mitt största problem också. Lyckas få bra kontakt med tjejer men vågar aldrig dra iväg och isolera dem! Behöver öva på det, vad är bra ursäkter till att dra iväg en tjej från ett rum? "Ska vi hämta något att dricka?" Eller ska man inte ha någon ursäkt utan bara ta tag i deras hand och dra iväg med dem? Beror lite på situation, är det på en hemmafest or whatever så funkar det perfa att säga som du sa, eller att du ska visa henne något or whatever. Är det på krogen brukar jag oftast bara ta tag i deras hand och dra iväg dom, i 9 fall av 10 följer dom. Key här är inte anledningen i sig, men ATT man ger en anledning, flickorna vet mycket väl att anledningen är ren bullshit, men dom vill ha en URSÄKT till att kunna säga till sig själv varför dom drar iväg med random snubbe - "uuh han ska ge mig en drink!!", "han vill visa mig hans pokemon samling!" etc, så nu har dom en "anledning" [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Dominans å sexuell attraktion | manwhore | 6 | 3,303 |
2012-11-21,23:35 Senaste inlägg:: russel |
|
Sticking points | Vagabond | 0 | 866 |
2012-05-10,00:44 Senaste inlägg:: Vagabond |
Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}