LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Så Ser Utlänningar På Oss Svenskar (22 Saker)
2013-04-06,14:13,
Så Ser Utlänningar På Oss Svenskar (22 Saker)
haha, jag tyckte nästan alla punkterna stämmer. Det var en kul läsning ! Tongue

Det med stirra har nog mycket att göra med våran feministiska PK kultur där Sveriges män näst intill blir uppfostrade lika fjolligt som kvinnor i vissa andra länder. Folk är rent allmänt även lite mer tillbakadragna och tysta i Sverige, vilket säkert leder till mycket blickar istället för handling ! Mycket av anledningen till det är nog det jag precis skrev.

I USA om du stirrar på någon där, då jävla åker du på stryk och det verkar mer som att kulturen där är "han fick skylla sig själv, han stirrade" medans i PK Sverige är den "man slår aldrig någon", man använder ord etc etc och om någon slår en annan person är han Djävulen på jorden, även om personen han slår har provocerat han så mycket att i utlandet kan man dö för mindre. Det är t.o.m så pass illa att man kan knappt utöva självförsvar i Sverige, om någon försöker kniv rån/mörda dig och du slår han lite för hårt så kan du åka dit för misshandel. LOL.

I USA finns det t.o.m stater där man får slåss på öppen gata om båda parterna är med på det. Man får helt enkelt göra upp i en fist fight. Jag har sett videos på det där polisen t.o.m är närvarande och tillåter dom att göra upp i en fist fight, för att lagen säger att det är ok.

Meddelanden
Så Ser Utlänningar På Oss Svenskar (22 Saker) - av confused... - 2013-04-06,14:13

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}