LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sweseduction , somthing went really wrong
2013-04-07,18:42,
Inlägg: #79
Sweseduction , somthing went really wrong
confused... Skrev:Vad jag har förstått så dom som testar detta är inte folk som knullar och tömmer pungen flera gånger om dagen. Utan dom gör det för att dom inte har någon att knulla, och när dom runkar ofta så hålls deras sexlust och testonivåer låga och dom får aldrig den energi, drifkraft och självsäkerhet som krävs för att fixa fitta att doppa i.

Jag själv som har dokumenterat låga testonivåer och ligger precis över gränsen till när man kan ansöka och få testo behandling, jag märker en jävla skillnad om jag inte tömmer pungen på ett par dagar, jag får mer energi i kroppen, mer sexlust osv.

Inse att du är en pojkspoling utan varken livserfarenhet eller ens nog teoretisk kunskap i ämnet för att ens vara med i denna diskussionen och att bara för att jusst du som är i tonåren med höga testo nivåer inte märker skillnad så kan ingen annan göra det. Men jag antar att det är lönlöst att försöka förklara detta för en pojkspoling med , jag kan allt, jag vet allt, världen kretsar runt mig attityd.

Dedikerar låttiteln och refrängen till dig, min vän.

[video=youtube;Wa54k9LGdkY]http://www.youtube.com/watch?v=Wa54k9LGdkY[/video]


Meddelanden
Sweseduction , somthing went really wrong - av Jayson1 - 2013-04-07,18:42

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Två urklipp ur poster på sweseduction - På begäran Evilvalle 3 2,053 2012-02-22,04:17
Senaste inlägg:: Alexander

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}