LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Pre-selection & The prize guy scenario at the club
2013-04-09,22:19,
Pre-selection & The prize guy scenario at the club
Hahaha låter som ett omständigt sett för att få lite preselection, tror du tjänar mer på att lägga energi på annat.

Annars funkar det ju om du har en snygga syrra, eller någon polare har en snygg syrra. Gå ut på samma ställe som dom så kan du snacka me hon och hennes snygga kompisar.

Sen så blir det så om du är ute mycket i svängen och snackar med många snygga tjejer så kommer ni ju träffas på ute igen, så kommer dom bah "nääämen tja selected" osv.. Så lär känna mycket folk så får du det gratis.
Hände mig för 2 veckor sedan, ett gäng på 5 småtjejer på dansgolvet började skrika "iilllldan" och sprang fram o började krama mig o shits.. Har inte legat med nån av dom, men va tredje gången dom stötte på mig ute och dom tyckte la jag va kul... Så ja, gå ut mycket, var en skön kille och lär känna mkt nytt folk.

Om inte annat så kan du lära dig att utstråla att du har preselection som fan... de tjejerna jag har pratat med om hur många man har legat med osv, har alla blivit sjukt förvånade när jag sagt typ 12 och 15 osv... Alla har trott att jag legat med hur många som helst,
finns vissa knep till det...
Våga va beredd att förlora tjejen, var inte det minsta outcome dependent

Meddelanden
Pre-selection & The prize guy scenario at the club - av illdan - 2013-04-09,22:19

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}