LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Får ej fram det jag säger!
|
2013-04-23,19:19,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-04-23,19:29 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Får ej fram det jag säger!
Jodå det går att lära sig att få folk att lyssna bättre. Det kommer automatiskt i takt med att man blir mer socialt kompetent, talar högre osv.
Tränar han upp sin sociala kompetans så att han blir mer trygg och avslappnad i sig själv i sociala situationer samt börjar tala tydligare/högre och mer bestämt så kommer folk automatiskt börja lyssna mer på honom. Det gäller även att bli bekväm så man vågar ta plats. Det är egentligen ingen skillnad på detta när man pratar med folk i allmänhet som när man pratar med tjejer. Är man lugn, självsäker i sig själv och pratar tydligt och bestämt med en kraftig röst, då kommer inte bara tjejer bli mer reaktiva , utan folk i allmänhet kommer att bli det. Jag skulle nog nästan vilja påstå att det är lättare att få en helt ok social status ibland vänner och andra män än vad det är att attrahera kvinnor. För min del har det iaf varit så, det är så sjukt mycket mer att tänka på gällande attraktion till dagens femism hjärntvättade fruntimmer jämfört med vanlig social framgång. Hos andra män blir du accepterade mycket lättare, även ifall man är lite småblyg likt TS är så blir man t.o.m accepterad och får faktiskt vara med i många manliga grupper fast man är lite blyg och har uppenbara brister, så länge man har någon bra egenskap och inte är totalt socialt awkward och går dom på nerverna. Man blir helt enkelt bara placerad lägre i hierarkin och får i värsta fall vara den som hänger med men inte får vara med och bestämma vad man ska hitta på, dom accepterar en som en svans helt enkelt. Hos kvinnor däremot så är kraven högre för att platsa in, uppnår du inte vissa krav blir du totalt dissad, och dom kraven är betydligt högre än kraven för att platsa i en manlig grupp. Man blir helt enkelt mycket lättare utfryst hos kvinnor. Vara lite småblyg och försöka kontakta en tjej och man blir nästan slaktad och tjejer har inga problem med att sparka på den som ligger, säga till en kille att han är ful, wierd, konstig, äcklig eller bara ge fan i att säga ett ord och iskallt vända ryggen till, det har dom flesta tjejer absolut inga problem med att göra mot en kille, trots att han är genuint skitsnäll och omtänksam och en svärmorsdröm och får höra hur snäll, bra och omtänksam han är som person av både kollegor,vänner och familj, ända felet han har är att vara lite blyg. Tjejer ser han ändå som lika creepy och äcklig som Fritzl som dom inte bara sparkar på utan problem, utan nästan ser det som en fröjd för att då får dom höja sitt eget redan skyhöga ego ennu mer. Sen går dom vidare i livet och anser sig själva vara världens snällaste och sötaste tjej som absolut aldrig kan göra något ont eller vara elak. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Får ej fram det jag säger! - av Roppe - 2013-04-23,12:45
Får ej fram det jag säger! - av Donjohan - 2013-04-23,13:37
Får ej fram det jag säger! - av confused... - 2013-04-23,16:37
Får ej fram det jag säger! - av illdan - 2013-04-23,18:51
Får ej fram det jag säger! - av confused... - 2013-04-23,19:19
Får ej fram det jag säger! - av sjoggaa - 2013-04-23,19:33
Får ej fram det jag säger! - av illdan - 2013-04-23,20:26
Får ej fram det jag säger! - av Ragnarök - 2013-04-23,20:40
Får ej fram det jag säger! - av Roppe - 2013-04-24,10:46
Får ej fram det jag säger! - av russel - 2013-04-24,11:00
Får ej fram det jag säger! - av Roppe - 2013-04-24,14:12
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Tjejer som drar fram mobilen och försöker se uttråkade ut när man öppnar dom... | Donjohan | 7 | 4,181 |
2012-06-29,00:55 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}