LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
2013-04-25,23:19,
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan.
Har bestämt mig att så fort jag får min nästa mmsports leverans så ska jag ge mig på ett försök med periodisk fasta, kan uppdatera på vägen om någon skulle vara nyfiken.

Ang testot under PF.

"6. Fasta är mer gynnsamt för dina testosteronnivåer. Flera studier har visat att så snart du äter något sker en sänkning av testosteronnivåerna. Detta betyder alltså inte att fasta ökar testosteronet, utan endast att det hålls vid din nuvarande naturliga maxnivå. Fasta över 50 timmar har dock visat sig att sänka testosteronet, vilket i detta fall är tämligen irrelevant. Att fasta större delen av ett dygn ger alltså, över lag, högre testosteronnivåer än om du äter flera utspridda måltider under samma tidsrymd. Vi vet även att en kronisk högre testosteronnivå är bättre än en testosteronnivå med dippar eller mindre toppar. Periodisk Fasta passar därmed som handen i handsken."

http://www.mmsports.se/Periodisk-Fasta-f...cAodySwARQ

Meddelanden
Periodisk fasta för maxade resultat på alla plan. - av sjoggaa - 2013-04-25,23:19

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Fasta vid symptom av förkylning, fler som provat? SvaMp_ 3 3,863 2015-12-26,03:00
Senaste inlägg:: Rednales
  Martin Berkhans alla artiklar från BODY dobarj3 4 2,686 2012-12-16,17:08
Senaste inlägg:: Madrock
  Maxade knäböj hur djupt går folk? Spade 2 1,830 2012-11-24,15:55
Senaste inlägg:: Stridskuken

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}