LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Nybörjarens start! Filmer/böcker/texter
|
2013-05-02,11:44,
|
|||
|
|||
Nybörjarens start! Filmer/böcker/texter
Models är som sagt kalas för att förklara hur attraktionsspelet mellan män och kvinnor faktiskt funkar, det är inget bullshit i den boken och den försöker inte sälja sig själv. Attraction Code med Vin DiCarlo är också likadan, väldigt övergripande sann vad man än kör för typ av game/hur man än tänker på män och kvinnor. Bägge böckerna är bra mycket mer inner game än outer game och båda är rätt dugligt 'avancerade'- Det jag menar med det är att jag tror det är bäst att man sparar dem tills man har en någorlunda stor praktisk erfarenhet av att ragga och referenserfarenheter hämtade ur verkliga livet, men det tolkar jag det som att du har Aioo? Har man dock gjort typ 5 approaches och aldrig closat tror jag dock dessa böcker förvirrar mer än de stjälper, men om man kört ett tag och är frustrerad för att man inte har så konsistent nivå av success man känner man borde ha är det definitivt Models och the Attraction Code man borde läsa.
För en mer rudimentär förståelse av strukturen bakom en pickup (alltså vad man konkret skall göra för att mest effektivt göra en approach och avsluta med penis i vagina) rekommenderas Magic Bullets från min sida, Lovesystems handbok och en manual som bygger på Mystery Method men har integrerat lite mer av common knowledge efter gamekulturen exploderade och är mer common sense. Mystery Method är skriven på ett mer dogmatiskt sätt, imo. Men nån av dessa böcker är fortfarande bästa källan för struktur och outer game, no doubt about it. Skulle dock rekommendera DVDerna ännu starkare om de går att hittas.
What other people think about you is none of your business
Call it anarchy or whatever you want to, theres times when you wanna be able to do whatever the fuck you want, and yknow, lifes short, so why shouldnt you? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}