LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
|
2013-05-04,17:18,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-04,17:27 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Beerpong Skrev:Neggar du för att du måste eller neggar du för att retas? Man bör alltid ha som riktlinje att negga för att du vill retas med henne typ "vad gullig du är när du skrattar så du får såna skrattgroppar, det får mig att vilja kyssa dig!" Om du neggar enbart för att PUA Master har sagt till dig att göra det så kmr det att gå åt helvete Det där exemplet du tog upp var ju ingen neg, det var en IOI/komplimang med humoristiskt inslag av comfort building. Men din poäng var bra, det fick mig att tänka på hur mina negs och cocky/comedy små retas med tjejerna är nu jämfört med före jag kom i kontakt med PUA communityt. Och när jag tänker efter var jag fan bättre på det före jag började läsa om allt detta skiten. :S Och jag tror anledningen kan vara mycket av det du tog upp, jag gör det för att jag "måste" som en stel robot istället för naturligt och med glädje. Aioo Skrev:Har inte läst något material eller liknande så kommer naturligt ur mig ingen som sagt gör si gör så för det funkar inte för mig jag måste köra naturligt annars blir jag låst! Jag har lite samma problem, jag försöker negga lite för mycket ibland tror jag och det går ofta lite för långt och bruden tar illa upp istället för att bli diskvalificerad. För att vara helg ärlig, detta med negs och småretas var jag bättre på före jag upptäckte PUA communityt och nu förtiden failar jag oftare än förr när det gäller negs. Och jag tror anledningen nu när jag tänker efter är det Beerpong skrev, att förr när jag inte ens visste vad en neg eller cocky/comedy var gjorde jag det för att jag ville och tyckte det var kul att skämta och driva lite med glimten i ögat, jag gjorde det alltså naturligt och därför kom det fram mycket bättre. Nu för tiden gör jag det mer som en robot för att jag "måste" än för att det är kul för att jag läst att så ska man göra och då blir det nog lätt övertramp och kanske även blir lite för ofta samt stelt. Timeing och glimten i ögat är trots allt väldigt viktigt när det kommer till att skämta och driva med en person. Exempelvis : "Äh, vafan, kvinna, ut i köket och laga mat jag är hungrig" Är en replik som kan uppfattas både som att du är ett kvinnohatande svin som brudarna blir förolämpade av och som ett skämt, beroende på timeing och sättet du säger det på, tonläge, leénde på läpparna osv. Ska testa att skära ner lite på detta med negs och cocky/comedy och se om jag märker någon bättre framgång i mitt game, och försöka att enbart säga dom om jag faktiskt njuter av dom själv och själv har glädje och är i skämt humör när jag säger dom, och inte för att jag "måste". Ett jävla skönt exempel på en skön fail på en neg är en gammal arbetskamrat som berättade om en gång när han skulle leka lite bad guy för en brud eftersom brudar gillar det och sa något liknande till henne. "Fan vad ful klocka du har, hur kan du ha på dig den?" och bruden ifråga typ började grina och vart skitsur för det visade sig vara en klocka hon ärvt och var ett väldigt personligt minne av någon familjemedlem ! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}