LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
2013-05-04,17:33, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-04,17:40 av {2} confused....)
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Evilvalle Skrev:Allt handlar om ens intention. Gör man det för att man vill få ut en respons/reaktion så kommer det att faila i 9 av 10 fall. Gör man det för att man KÄNNER för det och själv tycker det är hilarious (och skiter i henne reaktion) så kommer det fungera i 9 av 10 fall.

Det tror jag med. Innan jag ens visste vad game var brukade jag tycka det var skitkul att driva med tjejer. Jag var extremt jävla cocky comedy och tyckte det var skitkul att testa hur pass fräcka kommentarer jag kunde dra före det gick över gränsen. Och när jag tänker tillbaka på det, så jag kunde säga iprincip vad jag ville, så länge jag gjorde det med glimten i ögat kunde jag säga till brudar.

"You got a look in your eyes like you havent been fucked in a year ! " - Tony Montana

"Du, kvinna, håll käften och byt kanal på tvn"

"Jag är hungrig, ut i köket och laga mat"

Hon klantar sig lite när hon kör bil och jag fnyser till lite arogant och säger "Fy fan, ibland undrar jag varför inte jag har körkort"

Allt detta är repliker jag sagt till brudar med glimten i ögat på skämt för att se hur pass fräcka kommentarer jag kunde ge före dom blev sura. Och fan var och varannan brud jag kom i kontakt med i den perioden av livet blev kär i mig och uppfattade dessa kommentarer som skitskojjiga och dom tyckte jag var världens snällaste och sötaste person.

Hade jag sagt det seriöst och surt och inte med glimten i ögat för att skämta med dom som jag gjorde så hade nog situationen istället varit att dom alla börjat hata mig.

edit : Vad fan, nu blev jag sur för att jag förlorat den delen av mig själv, den måste jag försöka väcka till liv igen !!!

Jag bodde på kollektiv i den perioden, och fan brudarna på kollektivet kunde komma inspringandes ifrån rummet bredvid när jag sa något fräckt på skämt och fråga sin kompis, "-vad sa han? vad sa han? Big Grin" , dom tyckte det var skitkul att få höra vilken min nästa fräcka kommentar skulle bli.

Meddelanden
Väldigt tyken och dryg mot brudarna! - av confused... - 2013-05-04,17:33

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}