LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
|
2013-05-04,20:01,
|
|||
|
|||
Väldigt tyken och dryg mot brudarna!
Evilvalle Skrev:Allt handlar om ens intention. Gör man det för att man vill få ut en respons/reaktion så kommer det att faila i 9 av 10 fall. Gör man det för att man KÄNNER för det och själv tycker det är hilarious (och skiter i henne reaktion) så kommer det fungera i 9 av 10 fall. Jag vet inte riktigt varför jag gör det men är ju som sagt min presonlighet men den har i mitt fall blivit lite väl hård det senaste och brudarna tar jävligt illa upp och vänder på klacken! Sedan så när jag typ säger skit så vet jag inte riktigt men känner inte att jag orkar bry mig om vad hon tycker jag är som jag är men vill själv tagga ner lite med just den stilen! Nystart Skrev:De e en finkänslig gräns med allt sånt där. Ibland kommer man undan med sjuka saker, ibland lackar bruden ur totalt för minsta lilla saken. Tänk också att ibland spelar det ingen roll vad du gör, hon skulle bitchslapat dig / sugit av dig ändå. Lätt att bara stirra sig blind på sig själv. Men de e svårt o ändra på ett inlärt mönster.. Är typ lika som full och nykter haha lite hårdare dissar bara på fyllan. men jag vet inte får försöka minska den där attityden lite känner jag och klart vissa brudar funkar det as bra på faktiskt men det är ju minoriteten. Sedan nör ajg själv känner att det inte är jag egentligen då jag är jävligt snäll otroligt nog så blir det lite konstigt haha Evilvalle Skrev:Guld av Mark Manson (Entropy) True that bitch! Men får bara försöka minska det lite lätt och vissa att jag ofta bara driver med dem genom kropps språk haha //Aioo
Keep it up!
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}