LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Kåtblickar osv.
2013-05-16,10:01,
Inlägg: #5
Kåtblickar osv.
Evilvalle Skrev:Du är knappast ensam, kolla in nofap-sektionen på reddit så kommer det uppenbara sig att just kåtblickar av tjejer är bland de vanligaste effekterna, tillsammans med ökat självförtroende (ett samband mån tro? ), ökad motivation etc.

Personligen kan jag intyga att det absolut stämmer, skulle uppskatta att nowank bidragit till att jag får dubbelt om inte trippelt så många kåtblickar - och då hade jag också innan nofap vad många skulle kalla riktigt bra självförtroende och fick ofta blickar.

Även denna herre som gjorde ett experiment där han inte pippade/runkade på 30 dagar snackar om det:

[video=youtube;8AeZn6MvZZg]http://www.youtube.com/watch?v=8AeZn6MvZZg[/video]

Så ja, fenomenet existerar, det är real och det är otroligt många människor som rapporterar samma sak - Nofap kommer i många fall göra dig mer attraktiv för flickor.
haha jag kunde förutstpå att du skulle svara något sånt redan innan jag skrev det här Big Grin Hur mkt man än försöker så är man ju trots allt beroende utav bekräftelse!

Ska kika videon sen.
confused... Skrev:Det kan nog vara samma anledning som det snackats om i andra trådar några gånger. Tar man droger i form av speed eller PWO DMAA så får man en energisk välbehags känsla i kroppen kombinerat med att man blir mer självsäker, och framför allt på speed så har dom flesta extremt mycket lättare att fixa brudar, delvis ä ju självklart för man blir väldigt pratglad, men den största anledningen tror jag är denna energiska, självsäkra välbehags känslan man får, dom gånger jag tagit speed har jag nästan varje gång jag varit ute varit med om att brudar öppnar mig, vissa kvällar flera gånger och att jag blir öppnad av brudar händer väldigt sällan normalt.

Om en person är taggad,energisk och livsglad med allmänt välbefinnande så är det inte bara brudar som märker av det, alla i omgivningen gör det.

Lite av samma känsla får man ju även av no-fap. Ett allmänt välbehag, ökad självsäkerhet samt man blir mer energisk. Jag tror mycket väl brudar märker av det och blir mer attraherade av en då.
Samma här! Värt att säga, jag tar centralstimulanta varje gång jag gymmar (mer eller mindre, DMAA är ju en amfetamin) så det borde absolut bidra till mitt beastmode.

ja speed är sjukt nice, för nice, försöker hålla mig borta från det då jag är en stor drogromantiker haha. Vet hur lätt det skulle kunna bli att jag drar en lina (och några till) varje gång jag dricker för att vara mer "Nykter" fastän man har energin av alkoholen. Och ja, brudar öppnar fan en själv, det är sjukt skumt, skulle gärna vilja spela in mig själv när jag hookat brudar då, skulle vara intressant o se / höra konkret vad man gör. Avslappnad är man ju minst sagt iaf.

Jag vet inte riktigt confused, men desto mer du skriver desto mer påminner du om mig på något sätt! :eek: haha
trollface Skrev:@Nystart går också på gymmet rätt ofta 3 dagar i veckan och kör mitt race, kollar inte så mycket på tjejer när jag väl tränar.. men jag är inte heller den mest rippade killen på gymmet och långt ifrån den som lyfter tyngst. Ändå får jag mycket blickar och mycket beror nog på dels no-fap och den utstrålning man har.

Till exempel igår, kommer ner från avslutat gympass ner till några maskiner sitter någon tjej där och some scary shit blick men mötte henns blick och hon blev helt glansig i ögonen.. Okej hon vill bli knullad hårt, sorry är på tok för trött så gick vidare till mattavdelningen och skulle strecha samt köra lite plankan och shit. Tog 2 minuter så var hon där och skulle köra lite ryggövningar fast ja, hon satt mest och kollade på mig genom spegeln. Det var fyra andra tjejer där, varav tre så riktigt bra ut och en av dem var dessutom personlig tränare (ass of doom), hon spanade in mig flera gånger.. Två andra lätta små nätta tjejer gjorde lite magövningar och den ena pratade på det sättet "men kom igen nu då, ge mig lite uppmärksamhet, nu är jag asduktig och kör mage för att du ska kunna spana in min snygga rumpa och mage, hallå mr douchebag TITTA PÅ MIG DÅ, GE MIG BEKRÄFTELSE!!!"

Detta händer rätt ofta! sex appeal?
Yes yes!!! Detta har hänt mig rätt ofta, skrev en tråd på flashback om det, men det var väl någonstans där "gnistan" tändes om att jag bara inbillade mig. FB-chodesen som skriker att hon inte alls vill ha kuk osv. Men det har hänt gång på gång nu så det är ingen slump Wink Nu senast var det en riiiktigt fräsch brud i ett par extremt utmanande tights, med en tanktop med texten "there are no good girls, only good and bad liers". Så hade hon sånt där oskyldigt utseende... fuck vad kåt man blir. Kollar henne i ögonen en stund, sen på linnet. Går iväg till dit jag ska. Tror du inte hon följer efter och envisas med att köra squats precis bredvid mig?! Cool


Meddelanden
Kåtblickar osv. - av Nystart - 2013-05-16,00:31
Kåtblickar osv. - av Evilvalle - 2013-05-16,00:39
Kåtblickar osv. - av confused... - 2013-05-16,01:09
Kåtblickar osv. - av trollface - 2013-05-16,09:05
Kåtblickar osv. - av Nystart - 2013-05-16,10:01
Kåtblickar osv. - av trollface - 2013-05-16,10:21
Kåtblickar osv. - av Nystart - 2013-05-16,10:34
Kåtblickar osv. - av trollface - 2013-05-16,10:49
Kåtblickar osv. - av tcepser - 2013-05-16,10:54
Kåtblickar osv. - av trollface - 2013-05-16,11:19
Kåtblickar osv. - av tcepser - 2013-05-16,11:26
Kåtblickar osv. - av tcepser - 2013-05-16,11:28
Kåtblickar osv. - av Cogo - 2013-05-16,21:52
Kåtblickar osv. - av Nystart - 2013-05-16,23:40
Kåtblickar osv. - av mrpink - 2013-05-17,11:48
Kåtblickar osv. - av Nystart - 2013-05-17,13:24
Kåtblickar osv. - av godsgift - 2013-05-17,13:41
Kåtblickar osv. - av Commander - 2013-05-17,13:41
Kåtblickar osv. - av trollface - 2013-05-17,14:38
Kåtblickar osv. - av mrpink - 2013-05-17,16:13
Kåtblickar osv. - av godsgift - 2013-05-18,17:36
Kåtblickar osv. - av Evilvalle - 2013-05-18,18:17
Kåtblickar osv. - av godsgift - 2013-05-18,18:43

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 16 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}