LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
utstrålning - hur viktig är den
2013-05-19,23:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-19,23:24 av {2} Jayson1.)
utstrålning - hur viktig är den
Jag märkte runt sjutton års ålder hur viktigt det var med bra självkänsla. Fram tills dess hade jag sagt det jag trodde tjejer ville höra tills det kom till en ny nivå och jag helt enkelt inte sa så mycket. I samband med det började jag höra, och hör fortfarande, hur jag utstrålar säkerhet och, av lite mer påverkade tjejer, sex.

För mig handlar utstrålning om att vara säker eller tycka om vissa situationer. T.ex. läste jag att många av Hitlers anhängare tyckte han hade sådan karisma att han kunde gå in i ett rum och det kändes som en käftsmäll. No shit? Killen går in i ett rum med hundratals av världens mäktigaste män som vill offra sitt liv för honom, inte konstigt att han mår bra som fan.

Samma sak med brudar. När du uppnår det självförtroendet att du, istället för att sälja dig själv, köper henne så kommer du börja få kommentarer. Med sälja menar jag att man ställer sig in hos henne - game. Du drar på en show för att få henne att vilja ha dig. I motsats till när du går runt i affären, klubben/baren i det här fallet, och letar efter en något som passar in på dig. Du låter med andra ord henne game:a dig och hon står för showen.

Meddelanden
utstrålning - hur viktig är den - av Jayson1 - 2013-05-19,23:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vännen är viktig! Kasi 9 4,454 2013-04-17,11:12
Senaste inlägg:: Beerpong

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}