LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
utstrålning - hur viktig är den
2013-05-19,23:46,
utstrålning - hur viktig är den
golvmopp Skrev:Haru huvet påskruvat rätt står inner game för 100%. Går man igenom händelseförloppet hos personer som har felfritt inner game när dom plockar en tjej inser man hur otroligt lite gimmicks som behövs - deras "game" handlar snarare om att screena vilka tjejer som är receptiva för deras personlighet. Vet iaf när jag är in the zone hur enkelt allt är när man ser någon som är receptiv - dom som låtsas vara the shit orkar man inte bry sig om, och bustar deras balls av ren self-amusement, sen vänder dom sig ofta om när man ser hur nonchalant och nonreactive man är mot deras shit. Blev mouthrapead av en brud när hennes polare inte var receptiv mot min, så jag stack. En kvart senare går hon bara upp till mig o börjar hångla.

Inner game > rutiner, gimmicks, outergame.

Så sant så sant. Förutsatt att man har social basics down och inte är en REJÄL retard när det kommer till calibration (även om jag själv känner till ett par naturals som faktiskt saknar calibration what so ever) så skulle man möjligtvis kunna göra ett påstående av:

Desto bättre "inner game" du har -> Desto mindre outer-game behövs
Desto sämre "inner game" du har -> Desto mer outer-game behövs
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
utstrålning - hur viktig är den - av Evilvalle - 2013-05-19,23:46

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vännen är viktig! Kasi 9 4,454 2013-04-17,11:12
Senaste inlägg:: Beerpong

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}