LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame
|
2013-05-25,19:52,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-05-25,19:58 av {2} Ragnarök.)
|
|||
|
|||
Daygame
Kasi Skrev:Att vara vänd ifrån, samt dålig ögonkontakt.. Är inte det bara fett AFC-beteende? Att aproacha med kroppen ifrån har jag också hört men det är ju knappast något som ses som attraktivt väl, aldrig fattat det tipset? dålig ögonkootakt är afc ja. det jag menade var att han ska bättra sin ögonkontakt. Att inte kolla bort förrän tjejen gör det vid första ögonkontakten med en tjej viar stark dominans och självsäkerhet, massa postiivt shit. Också ett bra sätt att läsa av tjejen, ögonen säger mkt mkt om en person. Så det är bara att göra det tils man gör det naturligt utan att tänka på det. Det kommer också stärka ens innergame med tiden. FUnkar utmärkt på killar också, speciellt invandrare som "testar" dig. Jag ser det som screening nu, detär JAG som testar andra. Utan att jag orkar gå in för mkt på detlajerna så är det mindre "skrämmande" om man öppnar med kroppen bortvänd. Faktum är att man får bättre respons om man öppnar så än om man går rakt på. FACT Sen är det så klart inte avgörande eller på något sätt omöjligt att öppna om man inte bodyrockar. Det funkar ju även bra att kvalificera tjejen på detta sättet. SOm om du är på väg att gå, drar en kommentar, hennes svar får dig intresserad så du försätter prata, det är mer "naturligt". Kolla på naturals eller mkt manliga män så kan attde ofta öppnar så. Och detta är som sagt en teknik, värd att prövas, finns andra sätt men detta är ett av dom.
Extreme Living
Never complain - never explain |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Daygame - av confused... - 2013-05-25,17:10
Daygame - av confused... - 2013-05-25,19:32
Daygame - av Ragnarök - 2013-05-25,19:52
Daygame - av Sex Intelligence - 2013-05-26,14:51
Daygame - av confused... - 2013-05-26,15:00
Daygame - av TonightIsTheNight - 2013-05-26,23:49
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Problem (daygame) | Roppe | 4 | 2,807 |
2012-10-26,09:22 Senaste inlägg:: Roppe |
|
Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? | Insecureboy | 2 | 1,684 |
2012-04-02,00:05 Senaste inlägg:: russel |
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}