LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Daygame
|
2013-05-26,12:45,
|
|||
|
|||
Daygame
Dynamo. Tror bara du råkar framstå som weird, att det är där problemet ligger.
Minns inte om jag gjorde det när jag pusha mig, men det skulle ju inte förvåna mig. Sen är det bara att köpa att kanske hälften har pojkvän(de är ju riktigt snygga så go figurer) Och av de som vill byta nr så rinner vissa ut i sanden, du kommer dessutom börja få för många nr så du glömmer bort vissa brudar vilket är synd. För en tjej är det udda att du ens går fram. Tjejer kan få panik av bara det Ha vanligt banter med dem. Ju krångligare och mer awesome du försöker vara, ju konstigare kommer tjejerna tycka du är. Va chill snacka och ställ de vanliga frågorna (ofta är det tjejerna som börjar ställa dem). Prata några minuter. Att du är cool märker dem tillslut när du har bra ögonkontakt utan att behöva mentalt fokusera på det och när din röst är stadig. Det kommer gå bra. Skit i allt om bodyrocking. Stå bara inte för nära. Slappna av. Berätta varför du går fram. Prata vanliga mingel frågor, kommer nått kul upp kör lite på det. Håll ögonkontakt utan att du stirrar som en tok Ta nr. Försök med det trots det inte kanske går bra nu. Det kommer lösa sig. Gör det verkligen inte det inom någon månad om du verkligen ser till att prata med tjejer så är det något med din utstrålning/framtoning som är fucked. Skicks pm isåfall. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Daygame - av confused... - 2013-05-25,17:10
Daygame - av confused... - 2013-05-25,19:32
Daygame - av Sux - 2013-05-26,12:45
Daygame - av Sex Intelligence - 2013-05-26,14:51
Daygame - av confused... - 2013-05-26,15:00
Daygame - av TonightIsTheNight - 2013-05-26,23:49
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Problem (daygame) | Roppe | 4 | 2,807 |
2012-10-26,09:22 Senaste inlägg:: Roppe |
|
Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? | Insecureboy | 2 | 1,684 |
2012-04-02,00:05 Senaste inlägg:: russel |
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}