LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
|
2013-05-27,18:02,
|
|||
|
|||
Vilken DHV fungerar bäst för er efter att ni öppnat?
Ragnarök Skrev:Tycker det är dags för att vi slutar basha "icke-natural"-game. Jag har sett, med mina egna ögon, rena indirektare. De sitter hemma hela dagarna o spelar dator, har inget High value life på nåogot jävla sätt, och kan knappt föra en normal konversation utan att falla tillbakapå sina rutiner. När de blir kåta går de ut o raggar upp nån brud utan problem, agtid som nattid. Killar som har allt klart vad de ska göra från att de ser bruden till att de har sprutat sperma i henne. De har hur mkt materiel som helst i huvudet, hur man ska göra om tjejen säger si och så etc. Sociala robotar. Man behöver INTE vara "natural", visst man kan argumentera för att man borde jobba på sig själv och sin självkänsla, men som dessa snubbarna sa till mig, du jobbar proaktivt med din självkänsla. Det kommer automatiskt när du sätter snyggare o snyggare brudar. Glöm inte att många av de duktigare, (till och med våran egen Evilvalle om jag minns rätt?), alla har varit indirektnördar med tonvis tekniker i huvudet. Ye hela skiten om "natural game" är rätt redicilous. Game handlar i grunden bara om att endra ge henne perceptionen av att du är mindre needy än henne, eller att du ÄR det på riktigt. Om hon uppfattar det som att du inte behöver hennes bekräftelse what so ever så kommer hon i majoriteten av fallen att känna en dragning till dig (hon vill ha din bekräftelse) - Som sagt gör du detta genom att endra på riktigt värdera dig själv mer än henne - Eller genom att aktivt använda dig av manipulativa tekniker för att skapa perceptionen av det. Hur man gör det är egentligen irrelevant och man tenderar att gå ifrån att använda en massa tekniker för att aktivt skapa perceptionen (även fast det inte är real) till att inte använda några tekniker öht då man med tiden märker att det är rätt onödigt för man orkar helt enkelt inte bry sig för att sedan många ggr börja använda en del tekniker igen (även fast man är hur icke-needy som helst) bara för att man finner det hilarious. Natural, canned, direkt, indirekt, free-flowing, situational blabla yada yada, allt pekar egentligen mot samma slutmål. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
mina frågor efter att lekt runt med compliance/defiance + investment valle skrev om | Benson! | 1 | 2,381 |
2013-05-10,11:16 Senaste inlägg:: Benson! |
|
Vilken öppnare fungerar bäst för er på krogen? | el bueno | 25 | 14,575 |
2013-02-25,22:39 Senaste inlägg:: Borttagen1 |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}