LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
2013-07-18,14:37,
Inlägg: #8
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
Evilvalle Skrev:Beror på situation, vart jag är etc. Är oftast rätt trevlig av mig mot de flesta, försöker se något positivt i alla etc även om det kan vara jävligt svårt ibland. På gymet är jag oftast helt instängd i mig själv dock då jag vill ha all min fokus på träningen, hatar tammefan att bli avbryten av nån jävel som vill snacka or whatever.

När jag har träningspolare med mig har det alltid en tendens att bli lite slappare. Finns fan inget bättre än att träna själv, rammstein i lurarna och vara hyperfokuserad på det man gör.
Yeah håller med om gymmet, pallar inte att hålla på att snacka där så det blir 5 min mellan setten. Dock tänker de jag tränar med likadant så blir typ inget snack utan bara att hjälpa varandra med passning osv. Riktigt gött att ha ngn som är redo att hjälpa till om man e på g att fastna i bänken.

Btw, du glömde skicka tuttbilden IGEN. Släng undan weedet en stund nu va, vill ha ngt speciellt att bryta no-fap med =)))


Meddelanden
Hur spontant trevliga är ni egentligen? - av godsgift - 2013-07-18,14:37

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad är det med svenska tjejer egentligen? selected 42 30,356 2013-12-14,04:23
Senaste inlägg:: Tenga
  Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! russel 6 2,679 2012-11-18,18:54
Senaste inlägg:: russel
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,995 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen? Donjohan 2 1,627 2012-07-09,19:50
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 18 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}