LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
|
2013-07-18,19:45,
|
|||
|
|||
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
confused... Skrev:Jag har fått uppfattningen att man typ måste vara trevlig rent generellt och ha en positiv och trevlig generell inställning för att lyckas bra mot brudar. Alla naturals jag känner eller träffat har haft en väldigt generell trevlig inställning till folk. Utåtriktade och positiva helt enkelt. Visst , dom säger ju ifrån om det är någo eller någon är otrevlig mot dom, men det är inte dom själva som startar något trubbel utan kan dom undvika det så undviker dom det. Skitsnack. Det är inte svart eller vitt. Så länge du är bekväm med dig själv och har andra attraktiva egenskaper kan du vara dryg och jävlig utan att vara en badboy och samtidigt få mer fitta än du kan ta för dig. Du kan vara snällast i världen och vara attraktiv eller en psykopat och vara attraktiv. Jag är hellre ärlig än trevlig och har hellre roligt än är trevlig. Jag får ofta höra att jag är dryg, otrevlig eller extremt rak. Men det är också en humörgrej. Jag kan vara skitgullig vissa kvällar. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Vad är det med svenska tjejer egentligen? | selected | 42 | 33,375 |
2013-12-14,04:23 Senaste inlägg:: Tenga |
|
Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! | russel | 6 | 3,070 |
2012-11-18,18:54 Senaste inlägg:: russel |
|
Hur mycket intresse visar ni egentligen? | Anonymous | 3 | 2,218 |
2012-09-27,22:58 Senaste inlägg:: Anonymous |
|
Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen? | Donjohan | 2 | 1,856 |
2012-07-09,19:50 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}