LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
|
2013-07-20,15:01,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,15:17 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Inget oväntat, dom flesta som reagerat på det sättet angående SD är idioter som blint sväljer det som är mest PK och mest inne att tycka och tänker inte för fem öre själva.
Dom häver bara ur sig massa känslomässigt nonsens och det går i 9/10 inte före en seriös diskussion med dom, istället för att diskutera kommer dom med oneliners och slagord, oftast helt irrelevanta och rena påhitt som inte ens är sant. Den typen av folk som oavsett vilka åsikter som hade varit mest inne hade dom stöttat dom till 100%. Dom har ingen egen vilja eller analys förmåga och hade det varit SD som var mest inne och media spred propaganda mot dom andra partierna så hade dom stöttat SD istället. edit : Jag är också helt öppen med det, jag står för mina åsikter, har alltid gjort och kommer alltid göra. Vänner,familj,arbetskamrater. Grejen är den att dom flesta jag pratat med både Norskar och Svenskar är antingen helt eniga eller förstår att man tycker som man tycker. Jag får iaf uppfattningen utifrån alla jag pratat med att majoriteten av befolkningen både i Norge och Sverige stödjer SDs invandrings politik och är helt eniga i att det gått överstyr. Det ända tillfälle jag inte skulle öppet erkänna att jag är SDare är om jag sitter försvarslös med massa kriminella invandrare, men vem skulle det, då får man väl en kniv i sig eller andra vapen åker fram. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon att utvecklas med/ wingman | abcd1234 | 0 | 1,202 |
2016-11-27,15:27 Senaste inlägg:: abcd1234 |
|
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om | Vetinte | 5 | 4,258 |
2015-11-16,11:14 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Sno någon annans flickvän? | Plasthink | 5 | 3,619 |
2014-01-11,21:35 Senaste inlägg:: confused... |
|
Magic Bullets 1.5 någon? | Guru | 22 | 8,310 |
2012-08-24,16:02 Senaste inlägg:: Dayize |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}