LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
|
2013-07-20,15:32,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,15:39 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
svamp Skrev:Hur reagerar du på om en tjej säger att hon är feminist? tror många har samma sorts reaktion mot en SDare som du skulle ha mot en feminist. Man blir lite döv och vill inte lyssna, för att den andres åsikt är så långt ifrån ens egen. Vad det än är för åsikt man själv har, om den andre inte håller med och är motsatsen så kommer den personen direkt sätta en stämpel på att du är en idiot. Man kan så klart hålla sig borta från sånna människor, bara att dom är väldigt många. Jag hade mötit hennes argument och diskuterat kring det, inte alla feminist brudar är extrem feminister. Sen om jag bara blir bemött med massa känsomässigt svamel och hon inte klarar diskutera kring sin åsikt och vara saklig, då hade jag inte orkat med henne, absolut ingen mening att diskutera med någon som inte vet hur en diskussion går till och klarar diskutera sakligt. Så Nej, jag tappar inte all form av logik och bara häver ur mig massa känslomässigt trams och slagord så fort någon häver ur sig att den är feminist eller har annorlunda åsikter mot mig själv. Jag diskuterar kring det och ser exakt vad för åsikter dom har. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon att utvecklas med/ wingman | abcd1234 | 0 | 1,202 |
2016-11-27,15:27 Senaste inlägg:: abcd1234 |
|
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om | Vetinte | 5 | 4,250 |
2015-11-16,11:14 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Sno någon annans flickvän? | Plasthink | 5 | 3,614 |
2014-01-11,21:35 Senaste inlägg:: confused... |
|
Magic Bullets 1.5 någon? | Guru | 22 | 8,301 |
2012-08-24,16:02 Senaste inlägg:: Dayize |
Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}