LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
2013-07-20,21:04, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,21:48 av {2} confused....)
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
svamp Skrev:Moderaterna är väl inte för att avskaffa välfärdsstaten? är själv det och skulle se det som en positiv sak. Men nu hittar du bara på saker, confused... lite av vad jag prata om, folk ser rött när de ser en person med en åsikt som går emot deras egen helt och hållet. Vad du säger härnest spelar inte någon roll, det är vad jag lärt mig med att vara öppen om olika åsikter som droger etc..

Moderaterna är väl för att avskaffa välfärdsstaten likadant som SD är för att stänga gränserna, båda är egentligen för att sänka de men andra har en uppfattning att de ska stänga helt och hållet.

Nej, jag hittar inte på, hur fan kan du utan att känna mig sitta och kalla mig för en lögnare när jag säger hur jag agerar i sådana situationer?, det är du som sitter och hittar på och redan har en förutfattad mening om hur jag är utan att ens haft en diskussion i ämnet med mig och placerar mig i ett fack direkt, samtidigt som du stämplar dig själv som den iprincip ända i världen som kan ha en liberal syn, när du faktiskt är tvärt om, du har en väldigt stängd och förutbestämd syn när du kallar andra för lögnare och att man hittar på när man säger hur man agerar. Du vet alltså bättre om hur jag bemöter diskussioner med t.ex feminister än vad jag själv gör, och vad jag än säger så tar du det som hitta på och din redan förutbestämda mening går före allt. Att jag försöker diskutera sakligt med feminister om jag stöter på en sån, det hittar jag bara på. "ok".

Och jo det är väldigt vanligt att feminister och dom som är extremt anti SD bara kommer med känslo argument och aldrig möter argument sakligt. Jag ser inte rött någonstans och jag är väldigt liberal när det kommer till det mesta. Bara att se på trådens start och hur bruden där agerade, det är så dom flesta feminist och anti SD diskussioner ser ut.

Som bruden tråden är skriven om. Hennes argument är att SD är nazister, rasister, dom hatar negrer och så är dom inte snygga häller. wtf liksom. Kallar du den typen av argument sakliga och inte bara känslo random svammel??

Förklara gärna för mig vad deras utseénde har med deras politik att göra.

Förklara för mig hur SD är nazister och rasister för att dom vill minska invandringen och föra en annan politik som faktiskt hjälper fler än vad dagens politik gör.

Förklara hur SDs politik hatar negrer, var går Jimmie och hans parti kamrater ut med anti neger påståenden?

Nej vet du vad, det där är inga argument som är sakliga, det är bara random glåpord och svammel som inte ens stämmer md SDs politik.

edit : Och hur fan kan du kombinera "vad du säger härnest spelar ingen roll" med "jag är liberal och har lärt mig vara öppen om olika åsikter". Du måste väl för fan inse själv hur efterblivet det uttalandet är? Det är som natt och dag, vara liberal och öppen betyder att man lyssnar på vad en person har att framföra sen utgår ifrån det, inte kalla en person för lögnare och placera den i ett fack och då ett fack som går rakt emot det personen precis sakt, sen avsluta uttalandet med "vad du än säger spelar ingen roll" Du diskvalificerade dig precis ifrån all form av vuxen diskussion och tog diskussionen till lågstadie nivå med "spegel spegel allt du säger studsar tillbaka" liknande uttalande. Och jag undrar faktiskt om du överhuvud taget ens vet vad liberal och öppen står för.

Trollar du nu eller är du seriöst så naiv? För det du gör jusst nu är raka motsatsen till liberal och öppen.

Meddelanden
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar? - av confused... - 2013-07-20,21:04

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 1,202 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 4,259 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 3,621 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 8,313 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}