LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
|
2013-07-20,21:58,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-20,22:36 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
svamp Skrev:Tror du missuppfatta det, menade att WALL-E's svar till Toledo inte var sant. aha, alright, då tar jag tillbaka det jag skrev till dig ! Ja, du skrev lite slarvigt, för även om du kanske inte menade det så, så skrev du faktiskt att jag hittade på. Men ja, shit happens ! Ja, i dagens samhälle kan man bli stämplad som "rasist" även om man gillar andra raser lika mycket som sina egna bara för att man inte böjer sig framåt och låter dom totalt rövknulla en och utnyttja en. Jag ogillar ingen ras, finns gott om trevligt folk ifrån alla raser jag träffat. Dock kan man inte bortse ifrån att vissa raser och kulturer, då främst fanatiskt religiösa kulturer har en mycket högre tendens att vara kriminella och idioter helt enkelt, så då blir det automatiskt att man får lite avståndstagande ifrån dom och håller ett extra öga öppet när dom är nära. Om majoriteten man träffat av ett folkslag eller en religiös grupp har ett agerande man helt enkelt inte gillar och kanske även hotfult och fientligt, då blir man automatiskt lite dömmande mot den typer av personer, vare sig man vill eller inte, risken är trots allt större när man möter den typen av person att man inte gillar dom än att man gillar dom. Men det betyder inte att jag är totalt stängd med att alla måste vara så, om någon är trevlig och ödmjuk kommer jag gilla den personen oavsett vilken ras eller kultur den tillhör. Det är inget rasisikt att påstå det, det är ren fakta och det är bara att kolla på statistiken och vetenskapen som finns i ämnet. Finns t.o.m muslimer jag träffat som jag gillar även om jag starkt är emot deras religion och tycker islam borde bekämpas likt vi bekämpade nazisterna och Hitler. Men då har det inte varit sån fanatiska jävlar utan såna halv religiösa som faktikst har vett i huvudet och försöker anpassa sig till Nordiska samhällena och är trevliga och ödmjuka. Men jag vet inte riktigt om man kan kalla det muslimer iof, om dom inte tror på religionen fullt ut. Men ändå så är jag en "rasist" i dagens samhälle, även om jag igentligen är långt ifrån någon rasist. Det är en persons åsikter och sätt att agera jag utgår ifrån, sen vilken ras eller religion dom kommer ifrån skiter jag i. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon att utvecklas med/ wingman | abcd1234 | 0 | 1,265 |
2016-11-27,15:27 Senaste inlägg:: abcd1234 |
|
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om | Vetinte | 5 | 4,557 |
2015-11-16,11:14 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Sno någon annans flickvän? | Plasthink | 5 | 3,904 |
2014-01-11,21:35 Senaste inlägg:: confused... |
|
Magic Bullets 1.5 någon? | Guru | 22 | 9,232 |
2012-08-24,16:02 Senaste inlägg:: Dayize |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}