LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
|
2013-07-21,12:38,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,12:46 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
Jag tycker faktiskt vi ska bekämpa den globalt. Islam i hur religionen fungerar och vad den förespråkar har bokstavligt talat en krigsförklaring mot resten av världen och dom ikke troende.
Jag tycker många underskattar vad denna grupp med människor håller på med, står för och försöker åstadkomma bara för att dom gömmer sig i en religion. Det är inget jag tycker man ska ta lätt på, det är inte heller något som går att lösa på ett civiliserat sätt eller med demokrati och debatt. Det ända som kan lösa det är att svara på krigsförklaringen och försvara oss. Jag tycker helt seriöst världen ska gå ut i krig mot Islam på samma sätt som vi gick i krig mot Nazisterna. Islam är exakt lika vitalt och farligt för världen som Hitler var, dom kör en annan taktik och profil där dom smyger under radaren, men deras ideologi skiljer sig fan inte mycket ifrån Nazisternas, dom har bara hatet mot andra grupper och krigar med en annan taktik. Utplåning av folk grupper, krig mot alla som inte är med dom, dikterande av åsikter och folks liv osv osv osv. Allt det som gjorde Hitler och Nazisterna onda förespråkar och försöker Muslimerna med dom med. Den största skillnaden är faktiskt bara att dom använder en annan taktik och ett mer rebelliskt smyga under radaren tillvägagångs sätt i sin krigsföring. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon att utvecklas med/ wingman | abcd1234 | 0 | 1,202 |
2016-11-27,15:27 Senaste inlägg:: abcd1234 |
|
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om | Vetinte | 5 | 4,259 |
2015-11-16,11:14 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Sno någon annans flickvän? | Plasthink | 5 | 3,621 |
2014-01-11,21:35 Senaste inlägg:: confused... |
|
Magic Bullets 1.5 någon? | Guru | 22 | 8,316 |
2012-08-24,16:02 Senaste inlägg:: Dayize |
Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}