LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
2013-07-21,14:50, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,15:01 av {2} TonightIsTheNight.)
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
confused... Skrev:Jag tycker faktiskt vi ska bekämpa den globalt. Islam i hur religionen fungerar och vad den förespråkar har bokstavligt talat en krigsförklaring mot resten av världen och dom ikke troende.

Jag tycker att vi bör bekämpa den i den meningen att invandrare (däribland många muslimer) som vägrar anpassa sig till det svenska samhället (något som Islam bidrar till att göra problematiskt), som levt på bidrag över en längre tid och bor i enklaver bör uppmuntras lämna Sverige via att, bland annat, få sina existerande bidrag indragna (och få ett sista återvandrings-bidrag istället). Detta förutsatt att det inte är osäkert att återvända till hemlandet, vi är inga barbarer, utan att läget är nog säkert för att återvända.

Därigenom får inte Islam eller annan MENA-associerad skräpkultur / religion något fotfäste /utbredning i Sverige. Sverige kommer därmed inte vara så lockande längre för parasiter, varav många av dessa är muslimer. Förhoppningsvis får vi en liknande utveckling i andra vita, västerländska länder vilket då gör att Islam inte får utbredning i Europa heller eller ö.h.t i den vita världen. Införande av detta hade varit en bra början:

http://www.friatider.se/ny-brittisk-lag-...ragsfamilj

Och kriminella invandrare bör såklart utvisas och vi bör införa ett invandringsstopp från vissa länder (varav många av dessa är muslimska).

Sen om vissa ÄNDÅ är muslimer som bor kvar efter detta stör inte det mig nämnvärt, förutsatt att de följer lagar, grundläggande normer och anpassar sig efter det svenska samhället. Det är skillnad på muslimer och muslimer, bland bosnier t ex. (varav många är muslimska) finns avsevärt många fler som fungerar i väst och är kapabel till assimilation än bland somalier och irakier.

Religiositet bör inte uppmuntras från samhällets sida utan tvärtom bör vetenskap och logik göra det (som är ett av det västerländska samhällets grundfundament och en orsak till vår framgång). Dock om en eller annan vill tro så har de såklart den rätten, oavsett om de är kristna eller muslimer.

Citat:Jag tycker många underskattar vad denna grupp med människor håller på med, står för och försöker åstadkomma bara för att dom gömmer sig i en religion.

Det är inget jag tycker man ska ta lätt på, det är inte heller något som går att lösa på ett civiliserat sätt eller med demokrati och debatt. Det ända som kan lösa det är att svara på krigsförklaringen och försvara oss.

Jag tycker helt seriöst världen ska gå ut i krig mot Islam på samma sätt som vi gick i krig mot Nazisterna. Islam är exakt lika vitalt och farligt för världen som Hitler var, dom kör en annan taktik och profil där dom smyger under radaren, men deras ideologi skiljer sig fan inte mycket ifrån Nazisternas, dom har bara hatet mot andra grupper och krigar med en annan taktik.

Utplåning av folk grupper, krig mot alla som inte är med dom, dikterande av åsikter och folks liv osv osv osv. Allt det som gjorde Hitler och Nazisterna onda förespråkar och försöker Muslimerna med dom med. Den största skillnaden är faktiskt bara att dom använder en annan taktik och ett mer rebelliskt smyga under radaren tillvägagångs sätt i sin krigsföring.

Enda sättet Islam kan utgöra ett stort hot i väst är om vi har omfattande demografiska förändringar (vilket vi redan delvis haft såklart, men jag önskar vrida denna utveckling tillbaka) med allt fler troende muslimer på västerländsk mark som ges särrättigheter av naiva politiker och börjar avgöra våra demokratiska val p g a sin höga numerär m.m.

Om detta förändras i rätt riktning (på det sätt jag beskrivit med återvandring + krav på assimilering av ett fåtal + invandringsstopp) ser jag inte riktigt hotet och det är inte ALLS jämförbart med tredje riket. Efterblivna, muslimska länder i tredje världen har inte samma kapacitet som krigsmakt som Hitlers Wehrmacht. Västerlandet har stått för merparten av Militär teknologisk utveckling och vi är avsevärt mycket bättre krigare än vilket klankulturellt, muslimskt kamelryttar-land som helst.

Vi bör visa genom handling att deras religion inte är välkommen här om de inte starkt anpassar den till västerländska lagar och normer. Utöver detta bör vi ha en stark försvarsmakt som skyddar oss vid eventuella angrepp och vi bör inte sälja vapen till stater eller grupper som kan utgöra ett hot mot våra nationella (och Europas) säkerhetsintressen. Något internationell korståg /krig mot Islam gör bara att vi hamnar i konflikt i onödan.

Jag tycker inte heller vi har någon rätt att pådyvla andra delar av världen vårt levnadssätt (som kolonisatörerna gjorde), oavsett om de lever primitivt och från vår synvinkel efter ruttna värderingar. Vill muslimerna leva efterblivet så får de göra det. USA använder hela tiden "skapa demokrati" och införa västerländskt leverne som en ursäkt för att föra krig och gå in i länder som de borde låta vara ifred.

Eftersom jag är vit västerlänning har jag detta "universialistiska " tänkande och moral väldigt naturligt (om det är genetiskt eller kulturellt betingat går att spekulera i) där jag inte vill att någon oskyldig skall lida i onödan - oavsett ras /kultur / härkomst. Det är såklart synd för kvinnorna att växa upp i ruttna hederskuturer, men det är bättre att vi låter muslimerna vara i fred i deras egna länder av den anledning jag angav. Goda krafter inom de länderna får se till att verka för en förändring av deras samhälle till det bättre. Möjligen att dessa goda krafter kan få ett visst stöd finansiellt från oss i väst när vi ordnat vår egen skit och eliminerat de samhällsproblem som mångkulturalismen medfört, men vi skall inte in militärt i muslimska länder i onödan.
Will To Power.

Winning Beats The Game.

Meddelanden
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar? - av TonightIsTheNight - 2013-07-21,14:50

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 1,202 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 4,251 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 3,614 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 8,302 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}