LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
2013-07-21,19:22, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-21,19:23 av {2} Ragnarök.)
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
confused... Skrev:Grejen är den att Islam är inte bara en ideologi som dom flesta religioner, det är även Muslimers lagar och regler som stödjer kvinnoförakt , krig och våld och yttrandefrihet. Den står för raka motsatsen för vad vi i Sverige och andra Västliga länder kämpat med att uppnå.

Det är en anledning till att så många Muslimer är så förbannat aggressiva och står för så mycket våld, det är för att det är en vålds stödjande och kvinnoförnedrande "ideologi". Raka motsatsen mot vad vi kämpat så mycket med att få till i Sverige och gjort Sverige till ett fredligt land, samtidigt som Islam är en stor del av anledningen till att det alltid är krig i deras länder.

Det är helt enkelt inte bara en "idelogi" utan även en politisk bok som stödjer våld och reglerar deras liv näst intill helt och hållet in på minsta detalj.

Så nej, jag tycker inte det är en farlig inställning att slå hårt mot en religion som slår så hårt och våldsamt mot omvärlden och andra kulturer och ideologier så som dom gör, snarare tvärt om, vi måste för fan försvara oss själva och vår strävan efter ett civiliserat samhälle. Alla ska få tycka vad dom vill och jag är för yttrandefrihet, men Islam är mer än yttrandefriheten, det är en vålds stödjande närmast diktatisk religion som även involverar politik.

Jag är helt enig i dig, jag söker ett mer civiliserat samhälle med mer öppet debattklimat oavsett vad man tycker, men Islam är en religion som inte bara tycker, utan snarare raka motsatsen, den stödjer att ta till våld och den är just det du eftersträvar att inte ha i framtiden. Den "idelogin" är raka motsatsen till civiliserat samhälle med öppet debattklimat.

http://www.friatider.se/konverterade-til...ggs-i-teve

Detta är inte bara "några psykopater" som det finns i alla länder, raser och kulturer. Islam stödjer sånt där, Islam förespråkar den typen av våld.

http://www.ramberget.com/index.php?optio...&showall=1

Olika citat ifrån Koranen, den uppmanar till våld och alla som inte är Muslimer ses som fiender. Detta är raka motsatsen till vad du och jag vill uppnå i samhället och jag tycker definitivt sånt ska bekämpas.

Fler citat ifrån Koranen, taget ur kommentarerna ifrån friatider länken.

Citat koranen:

-"Believers, take neither Jews nor Christians for your friends." (Surah 5:51)

-"Believers, make war on the infidels who dwell around you. Deal firmly with them." (Surah 9:121-)

-"Kill the Jews and the Christians if they do not convert to Islam or refuse to pay Jizya tax" (9:29)

-"Any religion other than Islam is not acceptable (3:85)
The Jews and the Christians are perverts; fight them"(9:30)

-"Maim and crucify the infidels if they criticise Islam." (5:33)

-"The infidels are unclean; do not let them into a mosque" (9:28)

-"Punish the unbelievers with garments of fire, hooked iron rods, boiling water; melt their skin and bellies"
(22:19)

-"Do not hanker for peace with the infidels; behead them when you catch them" (47:4)

Ragnarök : Tycker du verkligen detta är något som passar in i ett civiliserat samhälle med öppet debattklimat och yttrandefrihet?

"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus". Nej tycker inte islam är bra generellt, de har vissa bra saker såklart men nej passar inte i väst. West will fall. Smile jepp, har lsät stora delar av koranen och den är hemsk, och islamska guden är inte en trevlig typ
Extreme Living
Never complain - never explain

Meddelanden
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar? - av Ragnarök - 2013-07-21,19:22

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Någon att utvecklas med/ wingman abcd1234 0 1,202 2016-11-27,15:27
Senaste inlägg:: abcd1234
  Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om Vetinte 5 4,249 2015-11-16,11:14
Senaste inlägg:: Vetinte
  Sno någon annans flickvän? Plasthink 5 3,613 2014-01-11,21:35
Senaste inlägg:: confused...
  Magic Bullets 1.5 någon? Guru 22 8,298 2012-08-24,16:02
Senaste inlägg:: Dayize

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}