LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
|
2013-07-22,12:16,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-22,12:55 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
Berättar ni öppet att ni sympatiserar med SD om någon frågar?
(h)
TonightIsTheNight Skrev:Beror på vad man menar med "bekämpa" i sammanhanget. Det är fullt naturligt att vilja bekämpa Islams utbredning i Sverige på samma vis som en sosse bekämpar att moderaternas åsikter och värderingar får utbredning. Att bekämpa Islam globalt och blanda oss i onödiga konflikter som vi har intresse i att stå utanför, så som Kent Ekeroth (SD) verkar förbannat kåt på, tycker jag man bör ge fan i som svensk nationalist. Jag håller inte med dig någonstans om att Islam bara ska bekämpas i Sverige. Dom har trots allt en krigsförklaring mot hela världen, dom gör bombangrepp och utför mord inte bara mot USA men runtom i hela världen På samma sätt som omvärlden, då även många länder som inte blev attackerade av Nazisterna hjälpte till att stoppa dom så tycker jag vi ska stoppa Islam, dom är lika illa som Nazisterna även om dom inte fått lika mycket makt runtom i världen än och dom har spridits ut och finns nästan överallt i alla länder nu och påtvingar sina seder på länder. Dom har invandrat till många länder i världen, dom invandrar bara mer och mer hela tiden och dom VÄGRAR anpassa sig till länderna dom invandrar till. Dom gör allt dom kan för att Islamisera länderna och som det ser ut nu så lyckas dom, dom får mer och mer makt och frihet hela tiden, dom totalt ignorerar dom ländernas lagar regler och kultur, dom har absolut NOLL respekt för någonting bortsett ifrån Islam. Jusst på grund utav att det är en del av religionen. Vilja bekämpa Islam kan absolut inte jämföras med att påtvinga demokrati på länder. Islam är en religion och politisk makt som har en krigsförklaring mot resten av världen, det är en krigsgud som förespråkar bland annat detta beteéndet i videon nedan. Och jo, jag står fast vid att dom visst är ett hot mot oss västliga länder. Sverige och säkert andra länder också har ju för fan t.o.m Muslimer i politiska toppen och hela våran samhällen och länder anpassar sig mer till dom än vad dom gör till oss. Husby t.ex, dom skiter totalt i våran demokrati, våra lagar och våra regler och tar till våld för att framföra sin åsikt, exakt enligt Islam och Sverige står och inte bara kollar på utan vi belönar dom med att ge dom mer resurser trots att dom redan har mer resurser än genomsnittet och resurserna inte är orsaken i grunden, utan Islam. Vi har sett det tidigare och vi kommer se det igen, detta är något som aldrig kommer att stoppa eftersom fanatiskt religiösa sätter sin religion framför allt annat och det som hände i Husby, alla våldtäckter som händer i Sverige, familjemord och kriminalitet. Det stöttas av Islam. Eller fan, det inte bara stöttas, det uppmuntras och ta till våld och ondska mot icke Muslimer belönas fan i Islam. Jag står absolut fast vid att du och många andra underskattar vilken kraft vi faktiskt har att göra med för att dom har en mer rebellisk smyga under radarna krigsföring än den rakt på sak arme krigsföring Nazisterna hade. Vi har städer i Sverige som fan knappt ses som Svenska längre(Malmö), vi har många förorter som är exakt likadana och samma sak i många andra länder i EU. Fan många random folk jag snackat med här i Norge tar upp Malmö och frågar vad Sverige håller på med i Malmö och pratar om hur tråkigt det är att Malmö har gått under så hårt eftersom det är en så fin stad. Jag kan garantera dig att om inte SD eller SvP och andra partier som verkligen ser vad som håller på att hända får ordentlig makt snart så kommer Sverige innom din och min livstid att bli en krigszon omvärlden inte invandrar till längre utan Svenskar kommer börja fly till andra länder. Jag är helt övertygad om detta. Och på samma sätt som att man inte kunde bekämpa Nazistera genom att enbart fokusera på dom länder Nazisterna gått in i och driva dom tillaka till Tyskland och ge fan i att attackera och slå ut Hitler, källan till det onda, utan man var tvungen att slå ut källan(Tyskland/Hitler) för att stoppa Nazisterna är jag helt övertygad om att vi måste göra det samma mot Islam. [video=youtube;8J_cqtdH26c]http://www.youtube.com/watch?v=8J_cqtdH26c[/video] Ragnarök Skrev:"Man kan inte kämpa ihjäl en skugga, den dödar man med ljus". Nej tycker inte islam är bra generellt, de har vissa bra saker såklart men nej passar inte i väst. West will fall. jepp, har lsät stora delar av koranen och den är hemsk, och islamska guden är inte en trevlig typ You where saying? (h) [video=youtube;BrdjhoGLpJM]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BrdjhoGLpJM#t=66s[/video] Men för att vara seriös, jag tycker inte det passar någonstans i den moderna civiliserade världen med en religion och kultur som är som Islam och uppmuntrar och belönar krig,våld och som starkt går emot demokrati,yttrandefrihet och jämställdhet som är några av dom viktigaste punkterna för ett civiliserat samhälle. Jag tycker ett citat ifrån Jimmie Åkesson passar bra här "Det funkar inte att stå och spela we shall overcome på fiol när huvudstaden står i lågor" Islam är ingen vanlig skugga, vi har i Sverige och även i andra länder arbetat mot det Islam står för med ljus, godhet och civiliserat levnads sätt med bidrag, överösa dom med resurser och visa helt absurt mycket förståelse för dom med tanke på att dom spottar på oss tillbaka. Istället för att bli bekämpade ser dom vårat ljus som en svaghet och utnyttjar det till att sprida sig. "Det funkar inte att stå och spela we shall overcome på fiol när huvudstaden står i lågor" Och det är ett citat som även om det var riktigt till Husby händelsen så passar det väldigt bra in i ett världsomfattande perspektiv ! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Någon att utvecklas med/ wingman | abcd1234 | 0 | 1,202 |
2016-11-27,15:27 Senaste inlägg:: abcd1234 |
|
Bli tillsammans med någon man inte bryr sig om | Vetinte | 5 | 4,259 |
2015-11-16,11:14 Senaste inlägg:: Vetinte |
|
Sno någon annans flickvän? | Plasthink | 5 | 3,621 |
2014-01-11,21:35 Senaste inlägg:: confused... |
|
Magic Bullets 1.5 någon? | Guru | 22 | 8,317 |
2012-08-24,16:02 Senaste inlägg:: Dayize |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}