LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
2013-07-23,01:29, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-07-23,01:38 av {2} Bubblan.)
Inlägg: #15
Hur spontant trevliga är ni egentligen?
confused... Skrev:Jag har fått uppfattningen att man typ måste vara trevlig rent generellt och ha en positiv och trevlig generell inställning för att lyckas bra mot brudar. Alla naturals jag känner eller träffat har haft en väldigt generell trevlig inställning till folk. Utåtriktade och positiva helt enkelt. Visst , dom säger ju ifrån om det är någo eller någon är otrevlig mot dom, men det är inte dom själva som startar något trubbel utan kan dom undvika det så undviker dom det.

Håller med dig där. Jag har själv börjat känna det på senaste då jag blivit mer utåtriktad/glad/positiv både på krogen och i andra sociala sammanhang. Jämfört med det mer bittra är det mycket lättare att skapa nya kontakter, få en roligare flow på konversationer och prata med mer folk. Sen verkar många tjejer jag har pratat med ute på krogen svara bättre när jag är glad och ler som en idiot än när man är helt neutral.

Sen kan man ju också generalisera att svenskar troligen är några av de mest introverta och misstänksamma personer man kan träffa på, och att dra sig undan från, det enligt mig skadliga, mönstret fungerar riktigt bra för mig.
Life is a game.


Meddelanden
Hur spontant trevliga är ni egentligen? - av Bubblan - 2013-07-23,01:29

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vad är det med svenska tjejer egentligen? selected 42 30,356 2013-12-14,04:23
Senaste inlägg:: Tenga
  Hur fungerar egentligen sambandet prata/pusha och state? Det är helt sjukt! russel 6 2,677 2012-11-18,18:54
Senaste inlägg:: russel
  Hur mycket intresse visar ni egentligen? Anonymous 3 1,995 2012-09-27,22:58
Senaste inlägg:: Anonymous
  Hurdan är den gemene svenske mannen egentligen på krogen? Donjohan 2 1,627 2012-07-09,19:50
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}