LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Seduction i tankarna!
2013-07-25,16:03,
Seduction i tankarna!
Låter som du gått samma väg som många oss inom pickup. Dvs lär sig ragga brudar och inser sedan hur man kan utveckla sig själv inom alla områden i ens liv för att till slut ha main focus att få ett bättre, intressantare och rikare liv snarare än öka sin laycount! När man skapar ett rikare liv så skapar man även flera tillfällen att "råka" ragga upp brudar utan mening vilket är mycket mer najs IMO, när det bara råkar hända nästan.

Anyway, ang kompis grejen. Så är jag inte rätt man att ge dig tips så jag alltid haft många vänner. Men här kommer några tips jag tror funkar.

*Ge värde till folk(ge dom beröm, uppskattning), ta inget värde. Va glad hela tiden.. Va en yes-man.
*Har blivit kompis med många PUAS, som blivit mina riktiga kompisar... PUA är generellt mycket öppnare en "vanliga" människor och de jag känt i några månader känns det som jag känt hela livet.. Släng iväg ett PM på forumen bara och ge en bra presentation om dig själv!
*När du väl connectar med någon kille, säg att du tycker han verkar jävlig skön och ta hans nummer..
*Börja gå på olika events, börjar idrotta, danslektioner, meditationsgrupper, .. Idag finns det tillochmed events på facebook som kallas "networking" där man bara bestämmer att man ska träffas personer på en plats för att lära känna nytt folk.
*Man kan ragga killkompisar på krogen också.. jag får ofta killkompisar där, som jag lätt hade kunnat bli kompisar med om jag velat. Aiiioooo på forumet får alla killar på krogen att älska han... Dock kan detta nog va svårt om du inte är översocial som jag och han är.

Meddelanden
Seduction i tankarna! - av Roppe - 2013-07-25,11:44
Seduction i tankarna! - av illdan - 2013-07-25,16:03
Seduction i tankarna! - av Mindful - 2013-07-25,16:21
Seduction i tankarna! - av Shanks - 2013-07-25,20:36
Seduction i tankarna! - av Mindful - 2013-07-26,02:51

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}